אייל גולן. כפיים לוועד (צילום: תומר אפלבאום)
אייל גולן. כפיים לוועד (צילום: תומר אפלבאום)

לידיעת המפגינים/ות: אייל גולן הופיע באירוע של ועד עובדי העירייה

ביום העצמאות האחרון התפתחה מחאה נרחבת סביב הופעותיו של אייל גולן באירועי צובחוץ של עיריית חיפה. זה לא מנע מוועד העובדים של העירייה להזמין אותו להופיע באירוע של הוועד. גם יונה יהב היה שם, אלא מה

פורסם בתאריך: 5.3.18 13:46

במוצ"ש התקיים אירוע של ועד עובדי עיריית חיפה בהיכל הספורט ברוממה. ראש העיר יונה יהב הגיע כמובן, ולא פספס את ההזדמנות להיכנס אל מאחורי הקלעים ולפגוש את כוכבי הערב אייל גולן ונסרין קדרי. אבל אז נזכרה סנובה, שידועה כפארטי פופר, במחאה של פעילות בארגוני נשים שמחו נגד העירייה שהביאה את גולן לאירועי צובחוץ ביום העצמאות האחרון לאחר פרשת הקטינות, וגם בזו של תושבים כועסים שזעמו על ההוצאה הכספית של 340,000 שקל לשתי הופעות, וגם בהפגנות שנערכו אז בשכונת מגוריו של יהב שבעקבותיהן הוא אמר: "הייתי מודע למחאה ונדון בה בשנה הבאה”. ואז סנובה נזכרה גם בדברים שאמר מנכ"ל העירייה גדי מרגלית רק לפני חודש וחצי בריאיון ל"כלבו – חיפה והצפון": “אני חייב להגיד שאני לוקח את אייל גולן עלי".

 

 

מרגלית, עליך?

"אלה לא כספים עירוניים. ועד עובדי העירייה עשה אירוע פורים והזמין את מי שהוא רוצה. זה לא קשור אלי ולא קשור לראש העיר. אמרתי אז שהבן אדם לא הורשע בשום בית משפט, ושהפכו אותו ורצחו אותו, ושאותי מעניין טעם ההמונים. אני חוזר ועומד על מה שאמרתי. במקרה דנן, ועד העירייה החליט להביא מכספו את מי שהביא. לא שאלו אותי, לא את ראש העיר ולא אף אחד".

ומלשכת ראש העיר נמסר: “מדובר באירוע בהפקה של ועד העובדיםראוי לציין שהיו הפקה מדהימה וארגון עד הפרטים הקטנים של הוועד למען עובדי העירייה".

נרגעתם/ן?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר