תבור להט ונעמה לזימי. "העבודה מן הסתם היא אופציה טובה" (צילומים: מאיה אפרים, נופר חסון הנדלמן)
תבור להט ונעמה לזימי. "העבודה מן הסתם היא אופציה טובה" (צילומים: מאיה אפרים, נופר חסון הנדלמן)

להט מעוניין שמרצ תחבור לעבודה וללזימי

תבור להט, שלפני חודש נבחר ליו"ר רשימת מרצ, פצח בשיחות עם נעמה לזימי, שטוענת לכתר יו"ר רשימת העבודה למועצה, במטרה לאחד את הרשימות לריצה משותפת. הבעיה: איש עדיין לא יודע מי יעמוד בראשות העבודה

פורסם בתאריך: 26.6.18 08:45

בפוליטיקה הארצית מפלגת העבודה היא שותפה טבעית של מפלגת מרצ, ונראה שכך הדבר גם בזירה המקומית. תבור להט, שלפני חודש נבחר ליו"ר רשימת מרצ למועצת העיר, פצח בשיחות עם נעמה לזימי, שטוענת לכתר יו"ר רשימת העבודה למועצה, במטרה לאחד את הרשימות לריצה משותפת. אלא שהרכב רשימת העבודה עדיין לא ידוע, ורבים מעוניינים לקבל את תמיכתו של יו"ר המפלגה אבי גבאי לקראת הבחירות – לזימי שנחשבת למקורבת מאוד לגבאי, ניר שובר שגם לו יש יחסים טובים עם היו"ר, ישראל סביון שיחסיו עם גבאי הם עכורים, ואפילו עינת קליש רותם שהיתה שמחה מאוד אם גוף גדול היה עומד מאחוריה בהתמודדותה על ראשות העיר.

 

 

להט, חיבור טבעי?

"נכון. מרצ ואני מעוניינים בחיבור עם מפלגה נוספת. נוסף על ארגון הקמפיין והסניף אנחנו עובדים באופן אינטנסיבי עם גורמים במפלגות אחרות שנראה לנו כשותפים אידאולוגיים. העבודה מן הסתם היא אופציה טובה, ובכל קונסטלציה אשמח לראות אותה מובלת על ידי לזימי שהיא חברה טובה. לצערי במפלגת העבודה עוד לא התקבלו החלטות, וכשהם יחליטו נראה אם חיבור כזה יהיה רלוונטי".

לזימי, מחוזרת?

"אני לא מגיבה עד שנדע מה קורה עם המפלגה ושהדברים יהיו סגורים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר