(איור: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(איור: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

בחירות, גבירותי, בחירות

פורסם בתאריך: 3.11.18 07:40

נשים יקרות, יש רגעים בחיים שבהם אתן חייבות לקבל החלטה ולבחור בין האופציות העומדות בפניכן. ולא, לא מדובר בבחירות לראשות העיר אלא בבחירה חשובה באמת – בחירה בסוג הגבר המועדף על המגזר הנשי.

אז מה עדיף – גבר אדיש או גבר רגיש, גבר פזרן או גבר חסכן, גבר עצלן או גבר מקצוען, גבר עם שכל או גבר עם כסף? הגיע הזמן לבחור, ולבחור בתבונה. כמובן שכל גבר והיתרונות שלו מול החסרונות של האחר, ובשביל זה אני כאן – לעשות לכן סדר לפני שתשימו בקלפי את הפתק של הגבר הנבחר.

גבר רגיש יביא לך פרחים בלי סיבה, ינגב לך את הדמעות ויעשה לך את הנעים הזה שאתן אוהבות כל כך, אבל יש מצב שהוא יבכה יותר ממך באירועים ויבקש שגם את תעשי לו נעים. גבר אדיש לא ירצה ממך דבר. הוא לא יצפה לאוכל על השולחן ולא יחקור אותך איפה את נמצאת בכל רגע נתון. גבר אדיש ישחרר אותך משלשלות הקשר הפרימיטיבי כי הוא פשוט מרוכז בעצמו, אבל הוא ידרוש את אותו הדבר. הוא לא יקשיב איך עבר עלייך היום ולא ידלג איתך לשופינג בקניון.

גבר פזרן ירעיף עלייך מתנות, ייצא איתך בילויים ואפילו ייתן לך את כרטיס האשראי שלו, אבל חשוב שתדעי שזה שהוא פזרן לא אומר בהכרח שהוא מליין ושיש מצב טוב שתוך כמה שנים הוא יפזר צ’קים בלי כיסוי. גבר חסכן ינהל אותך כמו מנהל הבנק. הוא יחשוב פעמיים לפני כל יציאה ועשר פעמים לפני כל בילוי ספונטני, אבל את יכולה להיות בטוחה שאיתו המשכנתה תשולם בזמן ושתמיד יהיה לך כסף לבן ליום שחור (ולא, יום שחור זה לא ה־BLACK FRIDAY).

 

 

גבר עצלן זה נשמע כמו דבר רע, אבל דעי לך שהוא ייתן לך את הפריבילגיה לא לעשות כלום בעצמך כי הוא לא מצפה מהסביבה שלו לתקתק דברים בבית או בעבודה בזמן שהוא מתחרדן בשמש או פורש לשנ”צ. גבר מקצוען יסדר ויתקן ויטפל בכל דבר בבית ומחוצה לו. הוא יחלץ אותך מרכב תקוע ויחסוך לך מאות שקלים על בעלי מקצוע, אבל קחי בחשבון שהוא כמעט ולא יהיה זמין בשבילך כי הוא יקבל עשרות שיחות חירום במהלך היום מחברים ומבני משפחה במקרה הרע ומלקוחות במקרה הטוב.

וכעת הגענו לגבר עם שכל או לגבר עם כסף, וזוהי הבחירה הקשה ביותר כי מצד אחד כסף זה דבר חשוב מאוד אם את רוצה לחיות חיים נוחים ומהנים, אבל את צריכה לשאול את עצמך אם את רוצה ללכת לישון בכל לילה עם גבר שאין לך על מה לדבר איתו ושבשיחות סלון עם חברים הוא זוכה למבטי רחמים. נכון יש לו כסף שעוזר לך להתמודד עם הטיפשות שלו באיים הקריביים, אבל שם תצטרכי להתמודד עם המקומיים בעצמך. מנגד, גבר עם שכל ידהים אותך עם תשובות טריוויה לא מועילות, יגרום לך להרגיש גאווה בארוחות משפחתיות וירטיט את גופך עם הידע הביולוגי הנרחב שלו על אנטומיה נשית, אבל עם כל הטוב הזה יבוא המינוס בבנק, ורוב הסיכויים שאת תהיי המפרנסת היחידה כי הוא גאון שעובד על הסטארט אפ שלו כבר יותר מדי זמן למרות שזה לא צועד לשום מקום (אבל הוא עדיין עדיף על פני אמן מיוסר בלי כסף).

לסיכום, החיים שלנו הם מלאי בחירות, ולא תמיד אנו יודעים לבחור את הטוב ביותר. אם אתן שואלות אותי, נסו למצוא גבר שיש בו קצת מכל דבר ולא הרבה מדבר אחד. כי אם גם ככה צריך להתרגל למשהו, אז לפחות שיהיה מעניין.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר