הקלפי של מרכז הליכוד באולם אורנים (צילום: אושר טקאטש)
הקלפי של מרכז הליכוד באולם אורנים (צילום: אושר טקאטש)

סופי: מחוז חיפה במקום ה-34 ברשימת הליכוד לכנסת

לאחר שחברי מרכז הליכוד הצביעו בעד הצעותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נדחק מחוז חיפה אל המקום ה-34 ברשימת הליכוד לכנסת ה-21 לקראת הבחירות שיתקיימו ב-9 באפריל

פורסם בתאריך: 16.1.19 08:28

עכשיו זה סופי: מחוז חיפה נדחק אל המקום ה-34 ברשימת הליכוד לכנסת ה-21 לקראת הבחירות שיתקיימו ב-9 באפריל. כמדי מערכת בחירות משוריינים ברשימת הליכוד מקומות לנציגי המחוזות השונים, כשעל כל מחוז נאבקים מתמודדים מחברי המרכז של המפלגה. בבחירות הקודמות שוריין למחוז חיפה המקום ה-29, שבו זכה ח"כ ירון מזוז שמונה לסגן השר לאיכות הסביבה.

עם היוודע דבר הקדמת הבחירות ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו להעלות שתי הצעות לאישור המרכז – האחת, להרחיב את הרשימה הארצית במטרה שכמה שיותר חברי כנסת מכהנים יוכלו להיכנס לתוכה; והשנייה, לאפשר לח"כ אברהם נגוסה, שניצב במקום ה-27 של הליכוד בכנסת האחרונה, להתמודד שוב על המקום המשוריין לעולה חדש. בסניף החיפאי של המפלגה פנטזו על המקום ה-28, אך לנוכח בקשתו של נתניהו היה ברור כי המקומות המשוריינים למחוזות יידחקו מטה. ביום שלישי שעבר אישרה ועדת החוקה של הליכוד את הצעותיו של ראש הממשלה, ואז התברר כי המקום המשוריין למחוז חיפה יהיה המקום ה-34, אך לכך נדרש אישור מרכז הליכוד.

אתמול (שני) נערכה ברחבי הארץ ההצבעה על הצעותיו של ראש הממשלה בקרב חברי המרכז, ולקראת חצות התברר כי הן אושרו ברוב של 63 אחוז. לפיכך, נציג מחוז חיפה ימוקם במקום ה-34 ברשימת הליכוד לכנסת. בניגוד למקום ה-28 שנחשב ריאלי, המקום ה-34 יישאר ככל הנראה מחוץ לכנסת הבאה. כזכור, עד כה הכריזו חמישה מועמדים על התמודדותם לנציג המחוז של המפלגה – חזי עיני, מימון טולדנו, שמעון שראל, אריאל קלנר ואלון סיסו.

 

 

לאחר ההצבעה פרסם יו"ר מרכז הליכוד, שר העבודה והרווחה חיים כץ, הודעה ולפיה "ההצבעה היא נקודת הפתיחה של תנועת הליכוד לקראת הבחירות הכלליות לכנסת. הליכוד היא המפלגה הגדולה והדמוקרטית ביותר בישראל. נעשה כל שיידרש כדי לסייע ליו"ר התנועה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, לנצח בבחירות ולשמור על שלטון הימין".

קלנר, אכזבה?

"לא הייתי בעד ההצעות של נתניהו. אני חושב שזה דבר שלא נכון לעשות אותו, אבל אם זו החלטת הרוב אנחנו מכבדים אותה. הליכוד היא תנועה דמוקרטית. יש פה הכרעה של הרוב, ואנחנו ממשיכים קדימה".

לפי הסקרים, הסיכוי שלחיפה תהיה נציגות בכנסת הוא נמוך.

"לליכוד יהיו לפחות 36-35 מנדטים, ולכן זה מקום ריאלי לחלוטין. נדבר אחרי הבחירות".

 

אריאל קלנר מצביע על הצעותיו של ראש הממשלה (צילום: אושר טקאטש)

אריאל קלנר מצביע על הצעותיו של ראש הממשלה (צילום: אושר טקאטש)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקום ריאלי או לא זה לא משנה. בפועל זהו מיקום שלא יאפשר לחבר הכנסת להשפיע ממנו. הליכוד ממשיך במדיניות של "בוא נשים פס על חיפה והצפון". מיליון אזרחים שגרים בצפון המדינה נחשבים פחות מתושבי גוש דן. ושוב מסתבר שללא מחאה אמיתית בה תושבי המטרופולין הצפוני יחרימו מפלגות בהם לא משולבים ב 5 המקומות הראשונים תושב צפון הארץ נמשיך לדשדש בבוץ של הפרפריה, ימשיכו להשקיע בהייטק במקומות אחרים, ימשיכו להציף אותנו במפעלים מזהמים ומאגרי חומרים מסוכנים. פח האשפה של המדינה.

  2. ישראל

    ביבי לא רואה את חיפה ממטר,
    נשאר לנו רק כחלון שהוא חיפאי אמתי,
    אני ילך איתו בבחירות רק ככה נוכל לעזור לחיפה.

  3. עדיאל זכאי

    מקסים הבחור קלנר, זה הליכוד החדש. תשובה והכלה לעניין.
    אני בוחר בך. מאחל לך הצלחה ועוקב אחרי המיזמים שלך.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שבוחר לליכוד או לכל מפלגה מהקואליציה כולל ליברמן פשוט טיפש הממשלה הזו מיבשת את העיר והפכה את המפרץ לזבלה של המדינה. ואני שייך לימין ימין.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר