בית הספר עתיד צור ים
בית הספר עתיד צור ים

לא מחכים לעירייה: החלה ההרשמה לעתיד צור ים

בזמן שאיש עדיין לא יודע מתי תתחיל ההרשמה לבתי הספר העירוניים, בבית הספר עתיד צור ים ההרשמה כבר נפתחה. ב-25 בפברואר יתקיים בבית הספר יום פתוח שבו יוצגו המקצועות הנלמדים וסדנאות הלימוד. המנהל מוקי זמברג: "כבית ספר על אזורי כולם יכולים להירשם"

פורסם בתאריך: 10.2.20 15:29

בית הספר התיכון הטכנולוגי של חיל הים עתיד צור ים מזמין את תלמידי כיתות ח' ו-ט' להגיע ליום פתוח ב-25 בפברואר. בית הספר שוכן בבסיס ההדרכה של חיל הים בבת גלים. יצוין שלא כמו במערכת החינוך העירונית, שבה אין ודאות באשר למועד שבו תיפתח ההרשמה למוסדות החינוך העל יסודיים ובאשר לעתידן של הכיתות העל אזוריות, בעתיד צור ים ההרשמה כבר החלה, והיום הפתוח הוא חלק מתהליך הרישום.

התלמידים בצור ים זכאים לארוחת צהריים חמה ולהחזר נסיעות מהבית לבית הספר ובחזרה. בית הספר הוקם ביוזמה משותפת של התעשיין סטף ורטהיימר, חיל הים ומשרד העבודה. התלמידים בבית הספר מקבלים הכשרה במקצועות טכנולוגיים של חיל הים, ובהם חשמל ומיכון ימי. נוסף על כך הם רוכשים מקצוע אזרחי כמו חשמלאי מוסמך, טכנאי עיבוד שבבים ממוחשב או מתחזק מכונות תעשייתיות, ומקבלים אפשרות להוציא תעודת בגרות מלאה.

 

 

מנהל בית הספר מוקי זמברג: "אצלנו בעתיד צור ים אין אי ודאות באשר לפתיחת הרישום, וכבית ספר על אזורי כולם יכולים להירשם. במסגרת היום הפתוח נחשוף את ההורים ואת התלמידים לבית הספר, תתקיים שיחה עם אנשי הנהלת בית הספר ונציג את הסדנאות שלנו. בסדנאות יציגו תלמידי בית הספר בפני המבקרים מה לומדים במקום ומהם היתרונות של המקצוע. היום הפתוח הוא חלק מתהליך ההרשמה".

מה עוד כולל תהליך ההרשמה מלבד השתתפות ביום הפתוח?

"אנחנו מזמינים את הנרשמים לחמישה ימי מכינה ממיינת שתתקיים בתום שנת הלימודים. במכינה אנחנו מדמים עבורם את פעילות בית הספר ונותנים להם טעימה של איך ומה זה ללמוד בעתיד צור ים. התלמידים ייחשפו למגמות המקצועיות וללימודי מקצועות הליבה – מתמטיקה, אנגלית ולשון – יכירו את סדר היום בבית הספר ואת הפעילות החברתית, ויתוודעו לקשר שיש לתלמידים שלנו עם המפקדים ועם החיילים שמלמדים בבית הספר. בתום המכינה נקבל החלטה מי ייקלט אצלנו, ובמקביל יוכלו התלמידים לדעת אם בית הספר מתאים עבורם. המתקבלים יתבקשו לבחור מגמת לימודים ותיבדק מידת התאמתם לכיתת הבגרות אצלנו. בוגרי כיתות ח' שיעברו את אותה המכינה יבחרו את המגמה שבה הם ילמדו בכיתה ט'".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר