יאנה מלניקוב, מנהלת מחלקת השיווק במכללה האקדמית צפת (צילום: אושרה חיון)
יאנה מלניקוב, מנהלת מחלקת השיווק במכללה האקדמית צפת (צילום: אושרה חיון)

לקראת היום הפתוח באקדמית צפת: הקורונה הגדילה את הביקוש למקצועות הבריאות

המכללה האקדמית צפת מכשירה סטודנטים במקצועות כמו רפואת חירום, פיזיותרפיה, סיעוד ומדעי המעבדה הרפואית, ובמהלך השנה ייפתח חוג חדש למדעי האופטומטריה. בית הספר למשפטים של המכללה היה הראשון מבין כל המכללות בישראל במבחני ההסמכה של לשכת עורכי הדין. ביום הפתוח ייחשפו המשתתפים לשלל החידושים

פורסם בתאריך: 17.2.22 13:03

מנהלת שיווק: יאנה מלניקוב.

כמה זמן בתפקיד: 12 שנים.

היום הפתוח: 10 במארס.

תוכנית היום הפתוח באקדמית צפת: יום פתוח היברידי, שישלב ייעוץ אישי למשתתפים פרונטאלית ווירטואלית, היכרות עם ראשי החוגים ואנשי הסגל האקדמי, יועצים ועובדים במכללה וראיונות קבלה. הטבה בגובה דמי ההרשמה לנרשמים במהלך היום הפתוח.

היום הפתוח בקורונה: אנחנו כבר למודי ניסיון מהשנתיים האחרונות. כמובן שמקפידים על כל ההנחיות, בודקים תו ירוק בכניסה (אם הוא רלוונטי מבחינת ההנחיות), מוודאים שהמבקרים עוטים מסכות ומאפשרים במקביל לכל מי שרוצה, להשתתף גם באופן מקוון מרחוק.

המוטו של הקמפיין: הסלוגן שמוביל אותנו כבר כמה שנים הוא "המכללה האקדמית צפת – קריירה עם משמעות".

הפקולטה הכי מבוקשת:  כל מקצועות הבריאות מאוד מבוקשים: רפואת חירום, פיזיותרפיה, סיעוד, מדעי המעבדה הרפואית. אלו תוכניות לימודים שתמיד היה להם ביקוש, אבל המגפה העולמית והפוקוס שקיבלו צוותי הרפואה השונים הגדילו משמעותית את הביקושים.

שכר הלימוד: אוניברסיטאי, לפי הוראות המועצה להשכלה גבוהה. לחיילים משוחררים ובוגרי שירות לאומי/אזרחי שנת הלימודים הראשונה היא בחינם.

מלגות: יש אצלנו מלגות בשפע. מלגות על סמך קריטריונים סוציו-אקונומיים, מלגות עבור התנדבות בקהילה, מלגות לסטודנטים שגרים בעיר צפת במהלך לימודיהם ונמצאים בקהילות סטודנטים.

 

 

למה דווקא האקדמית צפת: המכללה ממוקמת במקום קסום ומיוחד, היחס אישי. זהו המקום הנכון עבור מי שבאמת רוצה ללמוד ולהשקיע בעתיד המקצועי שלו ולקבל כלים מקצועיים ברמה גבוהה ואיכותית. יעידו על כך גם התוצאות הגבוהות שהבוגרים שלנו מקבלים במבחנים ממשלתיים חיצוניים, כמו בסיעוד, פיזיותרפיה ובמשפטים והשיעור הגבוה של בוגרים שממשיכים לתארים שניים ובונים קריירות איכותיות. כמו כן, יש מסלולים שאנחנו ייחודים בהם. לדוגמה, לימודי משפטים לתואר ראשון. אנחנו היחידים בצפון (מתוך שני מוסדות לימודים בארץ), המלמדים את התחום במכללה מתוקצבת בשכר לימוד אוניברסיטאי מסובסד. חשוב לי לציין, שלמרות שכר הלימוד הנמוך, השנה, במסגרת מבחני ההסמכה האחרונים של לשכת עורכי הדין, בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת היה הראשון מבין כל המכללות בישראל, כולל המכללות הפרטיות, באחוזי המעבר, בקרב נבחנים בפעם הראשונה.

חוגים חדשים: אנחנו עומדים לפתוח בהמשך השנה את החוג למדעי האופטומטריה. בשנה החולפת נפתחו במכללה שתי תוכניות לימודים חדשות לתואר שני – עבודה סוציאלית וניהול מערכות בריאות.

היעד שייחשב להצלחה ביום הפתוח: בגדול, להצלחה מבחינתנו תהיה שכל מתעניין ומתעניינת בלימודים שיגיעו ליום הפתוח פיזית או יצטרפו אלינו באופן מקוון, אכן ירגישו שהם קיבלו את המידע והכלים על מנת להתחיל ללמוד אצלנו במכללה. כבר שנים רבות, שהמכללה האקדמית צפת נמצאת בצמיחה מספרית גבוהה, וכמעט הכפילה את עצמה בעשור האחרון. בנוסף, אחוז גבוה מאוד ממבקרי הימים הפתוחים אצלנו אכן נרשמים ללימודים במכללה, ואנחנו לא מתכוונים לתת לקורונה לשבש את זה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר