ביל קלינטון נואם במעמד הענקת התואר (צילום מתוך שידורי טלוויזיית אוניברסיטת ניו יורק)
ביל קלינטון נואם במעמד הענקת התואר (צילום מתוך שידורי טלוויזיית אוניברסיטת ניו יורק)

"אנצור את הגלימה הזו לשארית חיי"

אוניברסיטת חיפה העניקה תואר דוקטור לשם כבוד לנשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון ולנשיא אוניברסיטת ניו יורק לשעבר פרופ' ג'ון סקסטון. קלינטון קיבל תעודה וגלימה שתפירתה הושלמה ביום הזיכרון ליצחק רבין, ואמר: "אנצור את הגלימה הזו לשארית חיי. אהבתי אותו מאוד ואני עדיין מתגעגע אליו"

פורסם בתאריך: 13.12.22 07:43

הלילה (בין שני לשלישי, שעון ישראל) העניקה אוניברסיטת חיפה תואר דוקטור לשם כבוד לנשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון ולנשיא אוניברסיטת ניו יורק לשעבר פרופ' ג'ון סקסטון.

מנחת האירוע ד"ר חנין קרוואני חורי הזמינה לבמה את נשיא האוניברסיטה רון רובין, את הרקטור גור אלרואי, את התורמת טובה סגול ואת האמנית מרינה אברמוביץ' שקיבלה לאחרונה גם היא תואר דוקטור לשם כבוד, אשר העניקו לקלינטון את התעודה, את סרט הכבוד וגם גלימה שעוצב על ידי בתיה שני.

 

 

 

אלרואי אמר כי התואר הוענק לקלינטון "כהוקרה על שירותו לציבור לאורך חייו ובהנהגתו יוצאת הדופן לקידום דמוקרטיה, להגנה על זכויות אדם, לסיוע הומניטרי ולשיפור חייהם של מיליונים ברחבי העולם באמצעות קרן קלינטון, על קידום מדיניות ותוכניות ברחבי העולם שקידמו שוויון ואיכות סביבה בת קיימה, הזדמנויות כלכליות ושירותי בריאות לכל – ערכים שעליהם נשענת אוניברסיטת חיפה, ועל היותו חבר אמת של מדינת ישראל. תודה חבר".

קלינטון הודה לאוניברסיטה וציין כי הוא אוהב את הגלימה בעיקר כשקרא ששני פגשה אותו בהלווייתו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל וסיימה לתפור אותה ביום הזיכרון לרבין: "אנצור את הגלימה הזו לשארית חיי. אהבתי אותו מאוד ואני עדיין מתגעגע אליו".

 

רובין מעניק לקלינטון את תעודת ד"ר לשם כבוד (צילום: מתוך טלוויזית אוניברסיטת ניו יורק)

פרופ' רון רובין מעניק לביל קלינטון את תעודת הדוקטור לשם כבוד (צילום מתוך שידורי טלוויזיית אוניברסיטת ניו יורק)

 

סקסטון, רובין, קלינטון וחבר הנאמנים (צילום: מתוך טלוויזית אוניברסיטת ניו יורק)

פרופ' ג'ון סקסטון, פרופ' רון רובין, ביל קלינטון וחבר הנאמנים של אוניברסיטת חיפה (צילום מתוך שידורי טלוויזיית אוניברסיטת ניו יורק)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר