אוראל בן חמו, אילוף כלבים מקצועי (צילום: עצמי)
אוראל בן חמו, אילוף כלבים מקצועי (צילום: עצמי)

אוראל בן חמו – מאלף הכלבים הישראלי שכובש את תחום הכלבנות בארץ ובעולם

יצאנו להכיר את אוראל בן חמו מאלף כלבים מוכר ומוביל שלקח את תחום הכלבנות כמה צעדים קדימה. כלבים מהבית הגידול המקצועי של אוראל בן חמו בימים אלה משמשים ככלבים מרביעים בארץ ובעולם, והכלב האישי שלו מבוקש ככלב מרביע ביחידות כלבניות על המפה העולמית כולה!

פורסם בתאריך: 17.10.18 18:05

עדכון אחרון: 9.11.20 00:00

לבים מהבית הגידול המקצועי של אוראל בן חמו בימים אלה משמשים ככלבים מרביעים בארץ ובעולם, והכלב האישי שלו מבוקש ככלב מרביע ביחידות כלבניות על המפה העולמית כולה!

ההצלחה וההערכה שקהל הלקוחות רוכש לאוראל בן חמו, ניכרת מאוד בסרטונים המאוד ויראליים שהוא מרבה לעלות לעמוד הפייסבוק המוצלח שלו: עם עשרות אלפי צפיות (ואפילו מעריצים שמזהים אותו ברחוב!), אוראל מציג באופן גלוי ומקצועי את עבודות האילוף שלו עם גזעים שונים ובמגוון רחב של שיטות. יחד עם כל המשפחה, תוכלו לצפות ולעקוב אחר הסרטונים בהם אוראל מציג את עבודות האילוף שלו עם כלבים צעירים וכלבי עבודה כדוגמת פיטבולים, רוטויילרים וגזעים אחרים, שהפכו בזכות התהליך שביצע איתם לכלבי משפחה מדהימים. בנוסף, תוכלו לשאול שאלות, לשתף ובעיקר להתפעל מהמקצועיות והיכולות הבלתי רגילות שלו בתחום.

אוראל בן חמו מאלף כלבים (צילום: עצמי)

אוראל בן חמו מאלף כלבים (צילום: עצמי)

עם אוראל עובד גם ניר לוי וביחד הם מאלפים כלבים בכל הגזעים והמינים בכלביה עם אוירה מיוחדת ומשפחתית באזור חיפה. הכלביה הפכה למוקד עליה לרגל ללקוחות עבר, לקוחות חדשים, נערים המתעניינים בתחום האילוף ובכלל. הנוכחות של אוראל וניר מאפשרת ללקוחות להרגיש את האווירה הכל כך מיוחדת בכלביה, עד שפעמים רבות הם הופכים למשפחה בזכות הקשר האישי שנוצר לאחר האימונים. את הגישה הזורמת והחברותית שלהם, ניתן להרגיש עוד בשיחה הראשונה, ואולי זה סוד הקסם!

בנוסף, בימים אלו אוראל וניר פותחים בית ספר אילוף כלבים לסטודנטים בו ילמדו אילוף כלבי בית, כלבי עבודה, הגנה, לווי, סיור, תקיפה וחיפוש. הכיתה הראשונה תפתח בקרוב. את כל הפרטים תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק.- אוראל בן חמו אילוף כלבים .שווה לחכות!

אוראל בן חמו, אילוף כלבים מקצועי (צילום: עצמי)

אוראל בן חמו, אילוף כלבים מקצועי (צילום: עצמי)

חיים בסביבה מאיימת או מסוכנת? אצל אוראל בן חמו תמצאו את הפתרון

אם אתם גרים באזור מסוכן, מחפשים שמירה אינטנסיבית לעסק שלכם או מרגישים מאוימים ומעוניינים באבטחה צמודה, אצל אוראל תוכלו למצוא מגוון פתרונות מצוינים למצבים האלו.
ההתמחות של אוראל היא אילוף כלבים למטרות תקיפה, הגנה, הרחה וגישוש. ניתן לקנות כלבים מאולפים, או לאלף את הכלב שלכם בתנאי פנסיון. הכלבים עוברים אילוף מקצועי שבסופו הם מאומנים להגן ולאבטח אתכם או את העסק מכל דבר: פריצות, איומים מסוכנים וכדומה.
בין אם החלטתם לקנות כלב תקיפה מאחד הגזעים שאוראל מאלף למטרות אלו (מילנואה-רועה בלגי, רועה גרמני או רועה הולנדי) או בין אם בחרתם לאלף את הכלב שלכם, בסופו של התהליך תקבלו כלב שיקנה לכם תחושת ביטחון ויפחית משמעותית את תחושת האיום שאתם חשים.

אחריות על אילוף לכל החיים!

לאחר סיום תהליך האילוף, אוראל מציע שירות ייחודי שלא ניתן למצוא אצל כל מאלף: אחריות אילוף לכל החיים.
עוד בתחילת דרכו, אוראל הבין שחינוך כלבים הוא תהליך שלא נגמר אחרי מספר שיעורים ומצריך המשכיות:
"ברגע שהסתיים תהליך האילוף, יש צורך לתחזק. בדרך כלל השיעורים אינם רציפים לאחר סיום התהליך, והתשלום נגבה כל פעם מחדש וכך תהליך אילוף הכלב נפגע. לכן, לי חשוב מאוד שתחזוקת האילוף של הכלב לאחר סיום התהליך (שהיא לא פחות חשובה מהאילוף עצמו), לא תעלה כסף ללקוחות שלי. אני מאוד אוהב להשקיע באנשים שמתחזקים את האילוף, כי זה בסופו של דבר הסיפוק שלי בעבודה – הכלב של הלקוח שלי"

אחריות על אילוף לכל החיים (צילום: עצמי)

אחריות על אילוף לכל החיים (צילום: עצמי)

"אין דבר כזה כלבים מסוכנים"

אוראל בעצמו מחזיק כלבה מגזע פיטבול שאימץ לפני שמונה שנים והוא מאוד מחובר אליה. אוראל מספר כי יש מיתוס שאומר שכלבים מהסוג הזה הם כלבים מסוכנים שחייבים לסרס ולעקר. אלא הוא מאמין בגישה הפוכה לגמרי : "אין כלבים מסוכנים, יש אנשים מסוכנים. ברגע שהכלבים גדלים בידיים טובות, הם הופכים לכלבי משפחה מדהימים".

אילוף כלבים למטרות תקיפה, הגנה, הרחה וגישוש (צילום: עצמי)

אילוף כלבים למטרות תקיפה, הגנה, הרחה וגישוש (צילום: עצמי)

בשביל הלב והנשמה: לימודי אילוף לנוער בסיכון

מלבד העבודה בכלביה, אוראל וניר מלמדים נוער בסיכון קורס העוסק במניעה ושליטה ביצרים דרך אילוף כלבים ב"נירים בשכונות" במסגרת עמותת "אל סם". אוראל מספר: " אנחנו רואים את הפרויקט הזה כשליחות, מחוברים לילדים באופן אישי ושומרים איתם על קשר גם אחרי שמסתיים הפרויקט. העבודה הזו היא חלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו".

"בשבילי להקה של כלבים יכולה ללמד אותנו הרבה על ההתנהגות של אדם מול חברו"

אוראל בן חמו, אילוף כלבים מקצועי (צילום: עצמי)

אוראל בן חמו, אילוף כלבים מקצועי (צילום: עצמי)

מתוך הפייסבוק של אוראל:

"אני מאחל לנו שניקח משהו מעולם הכלבים שלנו ונלמד לכבד אחד את השנייה ולהתייחס לכל אחד לפי ההתנהגות שלו באותו רגע ולא לפי המקום שממנו הוא הגיע. שנלמד לעמוד על שלנו בדברים שחשובים לנו, ולוותר לחבר אם משהו חשוב לו. מבחינתי הדבר החשוב ביותר הוא שנלמד ליהנות מהרגע, לחיות אותו ולהתרכז בו, על ראש נקי ובלי לחשוב כל הזמן על המהלך הבא ועל הדבר הבא שהולך להגיע"

קישור לדף הפייסבוק
קישור לדף האינסטגרם
טלפון:
052-3207408
052-8818002


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר