הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: דורון גולן)
הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: דורון גולן)

להציל כל ילד: אירוע התרמה ענק למען חולי סרטן

פורסם בתאריך: 15.5.19 23:39

יש אירועי התרמה, ויש את אירוע ההתרמה הזה שאסור לכם לפספס:
בתאריך ה-26 למאי יתקיים בהיכל התיאטרון שבחיפה ערב התרמה נוצץ ומרגש, שמוקדש כולו לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם מאזור חיפה והקריות. לאירוע יגיעו בהתנדבות מלאה האמנית עדן בן זקן ווירטואוז החצוצרה אריק דווידוב, ואת הערב ינחה הקומיקאי יוסי וידר.

האירוע יתקיים בשיתוף עמותת "ימין סעד" החיפאית שנוסדה בשנת 2002. העמותה חרטה על דגלה לתמוך גם בילדים חולי סרטן וגם במשפחות שלהם, מתוך הבנה עמוקה שהמשפחות חוות אתגרים רבים בתקופת ההתמודדות עם המחלה, ושהחוזק המנטלי ופיסי של הילד מושפע רבות מהסביבה שלו.

עמותת "ימין סעד" מספקת תמיכה רפואית הכוללת אספקת ציוד רפואי והתנהלות ישירה מול בתי החולים, ובנוסף לכך גם מנהלת קהילת מתנדבים שמבלים זמן איכות עם הילדים, ומארגנת אירועים שכל כולם סובבים סביב הנאה צרופה והגדלת החיוך. בשנה שעברה למשל, ארגנה העמותה מטס מיוחד לחמישים ילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם בשמי חיפה, כדי לשבור שגרה ולטעון מצברים להמשך.

המטס הוא רק דוגמא אחת לקשת הפעילויות הרחבה שיוצרת העמותה למען קהילת הילדים והמשפחות, וכדי לסבר את האוזן – אחד האירועים המתוכננים לקיץ הבא הוא נופש בלתי נשכח בעיר אילת לכעשרים משפחות.

העמותה לקחה על עצמה את שילוב התמיכה בכל החזיתות, ומאמינה שכשם שהתמיכה צריכה להינתן גם לחולים וגם לסביבתם, כך היא צריכה לכלול גם את הפן הרפואי וגם את הפן החוויתי. התמיכה הרפואית כאמור כוללת בין היתר ציוד רפואי, מימון טיפולי, וליווי בחדרי ניתוח, והתמיכה החווייתית עוטפת את ההתמודדות המאתגרת בהנאה וגישה חיובית החשובות כל כך בתהליך ההחלמה.

המשפחות רואות בעמותה בית של ממש, ומרגישות שיש להן אוזן קשבת וכתף להישען עליה בכל מצב של קושי. אירוע ההתרמה שיתקיים בהיכל התרבות שבחיפה, מציין נקודת אור נוספת במסע שעוברת העמותה ביחד עם הקהילה שיצרה, ואתם מוזמנים לתרום, ליהנות ולהתרגש ביחד איתם!

לרכישת כרטיסים

קישור לאתר העמותה

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר