מוסך תל-חנן. צילום: עוגן בעולם דיגיטלי

מוסך תל חנן – מקצועיות ואמינות תחת קורת גג אחת

טיפול ברכב יכול להיות משימה שלא כיף להתעסק איתה, לכן כדאי למצוא מוסך אמין שיחזיר אתכם בחזרה לכביש. מוסך תל חנן בנשר יקבל אתכם בשמחה ויטפל בכם במקצועיות. כך מעידים לקוחות שדיברנו איתם

פורסם בתאריך: 16.5.19 16:54

אתם נוסעים ברכב בדרככם חזרה הביתה מהעבודה, כבר תקופה שהוא משמיע רעשים מוזרים אבל שיערתם שאם תיסעו מספיק רחוק ומספיק מהר אולי בדרך פלא הרעשים יפסקו והכל יסתדר. אחרי מספר דקות של נסיעה והתגרות בגורל אתם מבינים שהרכב שלכם כבר לגמרי לא כשיר לנסיעה, והגיע הזמן לעשות את הביקור הבלתי נמנע במוסך.
אם אתם לא בעלי מקצוע מוסמכים שעברו קורס מכונאות רכב, כנראה שאם תחליטו לפתוח את מכסה המנוע כל מה שתראו מולכם יהיה רק שסתומים, צינורות, ברזלים ועוד מגוון אלמנטים שיגרמו לכם לגרד את הראש בתמיהה. אז מה עושים?

לפעמים עדיף להשאיר את העבודה למקצוענים, וכשזה מגיע לתקלות ברכב ולתיקון של תאונות, המקצוענים האמיתיים הם אלה בעלי הניסיון שעברו וראו את הכל. אחד המוסכים הוותיקים מבין המוסכים באיזור חיפה הוא מוסך "תל חנן" המקצועי שהוקם לפני יותר מ-40 שנה ומאז לא הפסיק לעבוד לרגע. כיום ניתן להגיע לשני מרכזי שירות שנמצאים אחד מול השני, כשאחד מהם פועל כמוסך מורשה לרכבי קאדילק, שברולט ואיסוזו, והשני הוא מוסך מורשה לרכבי מאזדה ופורד.
מרכזי השירות של מוסך "תל חנן" נותנים שירות לבעלי רכבים שצריכים טיפולי מכונאות רכב, תיקוני פחחות וצבע או עבודה על מיזוג האוויר והחשמל שברכב.

מוסך תל-חנן. צילום: עוגן בעולם דיגיטלי.

מוסך תל-חנן. צילום: עוגן בעולם דיגיטלי.

"אנשים נכנסים לכאן כדי לתקן את הרכב ולקבל שירות טוב ואמין וזו גם חווית השירות שאיתה אני רוצה שאנשים יצאו", משתף אותנו סמי, הבעלים ומנהל המוסך.
"כמובן שאנחנו עובדים קשה על הרכבים כדי להחזיר אותם בחזרה לכשירות, אבל אנחנו עובדים עוד יותר קשה כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות מהראשון שבהם ועד האחרון. לאורך השנים הוספנו עוד ועוד שירותים שמטרתם להקל על הלקוחות שמגיעים אלינו ולספק להם חווית שירות יוצאת דופן!".

הסלוגן שמלווה את המוסך הוא "מרכז שירות בדרך שלך" ועם גישה שכזו אי אפשר להתווכח. לא פלא שלקוחות המוסך נאמנים למוסך ומטפלים בו במשך שנים ארוכות. המקצועיות של עובדי המוסך לצד המאמצים לתקן את הבעיות כמה שיותר מהר, על מנת להחזיר את הרכב לבעליו ולאפשר לו להמשיך את סדר יומו, הפכו את המוסך במרוצת השנים למקום נעים שנוח להגיע אליו ולקבל בו שירות איכותי. במקום ישנה פינת המתנה עם שתיה חמה ומאפים לרווחת הלקוחות.

כששאלנו את אחד הלקוחות על השירות שקיבל במוסך הוא ענה "קיבלתי יחס אישי נאות ויפה. הטיפולים והתיקונים נעשו בזמן קצר, במקצועיות ובמסירות הן על-ידי המנהל, המזכירה, היועץ איציק ובמיוחד המכונאי סמיר שהחליף לי את הקלאצ' הרובוטי".

ההיכרות רבת השנים של סמי עם התחום מאפשרת לו לאבחן תקלות מסובכות בזריזות ובמהירות. כך יוצא שרכבים שעברו ממוסך למוסך ללא מענה ראוי הצליחו לבסוף למצוא את הפיתרון במוסך "תל חנן" וקיבלו מענה בתוך זמן קצר.
כמו כן ב"תל חנן" ישנם עוד מספר שירותים נוספים העומדים לרשות הלקוחות ובהם:
● שירותי הסעה והחזרה הביתה מהמוסך.
● איסוף והחזרה של הרכב.
● העברת טסטים.
● חילוץ דרך – שירות מיוחד עבור מי שנתקע עם רכבו ואיננו מצליח להניע.
● רכב חלופי.
● הנחות ומבצעים על טיפולים ותיקונים שונים.

מוסך מקצועי ואמין. צילום: עוגן בעולם דיגיטלי.

מוסך מקצועי ואמין. צילום: עוגן בעולם דיגיטלי.

המקצועיות של המוסך לצד הקפדה על איכות עבודה גבוהה ושירות אדיב ואמין ללקוחות הפך את המוסך לאחד המוסכים הנחשבים והמוכרים באזור. בין אם החלטתם לקפוץ לבדוק בעיה ובין אם נתקעתם בצד הדרך עם רכב שמעלה עשן, תהיו בטוחים שמוסך "תל חנן" יפתור לכם את כל הבעיות במהירות ובזריזות ויאפשר לכם לחזור לסדר יומכם מבלי לבזבז זמן יקר.

כתובת:
מוסך umi – קאדילק,שברולט ואיסוזו – רחוב התעשיה 10, נשר.
מוסך מאזדה ופורד, רחוב התעשיה 15, נשר.

טלפון:
מוסך יו אמ איי – 072-3941782
מוסך מזדה ופורד – 072-3941781

שעות הפעילות:
א-ה: 16:00-07:30
ו': 07:30 – 14:00

למעבר לאתר מוסך מאזדה פורד
למעבר לאתר מוסך שברולט, איסוזו קאדילק

סמי הבעלים של המוסך. צילום: עוגן בעולם דיגיטלי.

סמי הבעלים של המוסך. צילום: עוגן בעולם דיגיטלי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר