מטבח בעיצוב מודרני תעשייתי. נגרות. זינגר נגרים. עיצוב פנים וסטיילינג. אורלי גונן שטיינגרט- גונן דיזיין. צילום. ירין נטור.
מטבח בעיצוב מודרני תעשייתי. נגרות. זינגר נגרים. עיצוב פנים וסטיילינג. אורלי גונן שטיינגרט- גונן דיזיין. צילום. ירין נטור.

זינגר נגרים: הנגרייה החיפאית הקטנה שהפכה לנגריית בוטיק מצליחה

אין חיפאי שלא מכיר את "זינגר נגרים" - הנגרייה הוותיקה מהעיר התחתית. מעל ארבעים שנים שהנגרייה המשפחתית קיימת, מספיק זמן כדי למצב את עצמה כאחת הנגריות המובילות בעיר. בשנים האחרונות הנגרייה המשפחתית עברה מהפך של ממש - החל משילוב שיטות ייצור תעשייתיות לצד מלאכת יד וכן הגדלת שטחי התצוגה והתפעול.  

פורסם בתאריך: 20.6.19 09:54

בעת הליכה ברחוב שיבת ציון בעיר התחתית נגלית הפנינה החיפאית. חומרי הגלם המשובחים לצד עיצוב אדריכלי מוקפד של חלל התצוגה, מהווים אתנחתא נעימה ברקמה העירונית. מאחורי הקסם הזה, עומדים צוות עובדים נאמן ומקצועי, מפעל מתקדם ויחיד במינו, תהליך עבודה משוכלל ושני אחים מוכשרים שהחליטו לטפס גבוה.

מטפסים על עץ גבוה

מי שהקים את העסק לפני יותר מארבעים שנים הוא אבי המשפחה – חנן זינגר. הנגרות הייתה עבורו כתחביב אהוב בצעירותו, כאשר במרוצת השנים נהפכה לעיסוקו המרכזי. הוא החליט לפתוח בית מלאכה אינטימי בעיר התחתית של חיפה שבתחילת הדרך סיפק מענה של רהיטים פשוטים לבתים פרטיים. בעשרים השנים האחרונות, העסק מנוהל ע״י גיל ותומר – הדור השני למשפחת זינגר, שהפכו את בית המלאכה הקטן מהעיר התחתית לנגריית בוטיק עכשווית ומתקדמת.

"גדלנו בבית שכולו נגרות", משתף גיל, מנכ״ל זינגר נגרים. "מאז שאנחנו זוכרים את עצמנו, היו סביבנו עצים וכלי עבודה, כך שהכניסה לעסק המשפחתי הייתה מהירה. אני ותומר רכשנו המון ידע ויכולות בעשרים השנים האחרונות- גם מאבא, וגם מהפעילות השוטפת שכללה פרויקטים מול מעצבים ואדריכלים שונים".

מטבח מחלל התצוגה בעיר התחתית. עיצוב ונגרות: זינגר נגרים.

מטבח מחלל התצוגה בעיר התחתית. עיצוב ונגרות: זינגר נגרים.

בחמש השנים האחרונות האחים החליטו לבצע שינוי דרמטי בעסק: "עולם הנגרות עובר שינוי משמעותי", מסביר גיל. "אם פעם נגרים נחשבו לאמנים בלבד, היום נדרש ידע בניהול תעשייתי וקיים צורך רב בהבנה בתחומים טכניים מורכבים".

בהמשך ישיר לתובנה הזאת, האחים החליטו למצב את העסק מחדש ולהפוך את הנגרייה למפעל גדול ומודרני, המעניק שירותי עיצוב ונגרות בהזמנה אישית ללקוחות פרטיים ועסקיים. בין לקוחותיהם אדריכלים, מעצבי פנים ואנשים פרטיים המעוניינים בעיצוב אישי וייחודי לביתם.

אחד הפרויקטים המשמעותיים שביצעו לאחרונה, הוא מרכז המבקרים החדש של מוסד הטכניון בחיפה. "מדובר בפרויקט מרתק שנולד מתוך שיתוף פעולה מוצלח עם חברת 'דיסק-אין' והמעצבים נדב חזות ורותם גיא", מוסיף גיל. "עולם הנגרות של היום מביא אותנו להתמודד עם סוגיות מאתגרות במיוחד. הפרויקט הספציפי בטכניון, היה מורכב מאוד ודרש מאתנו לקלוע לצרכים של הלקוח ובמקביל לתרגם את התכנית האדריכלית לתכנית ייצור מפורטת. היו עשרות פרמטרים בהם נדרשנו להתחשב. החכמה היא לדעת לתרגם את החלום של הלקוח בשילוב עם העיצוב של האדריכל לכדי פרקטיקה. אני הכנסתי לפרויקט ראייה עיצובית ייחודית, תומר הביא עמו שפע של ידע טכני, וביחד יצרנו פרויקט מדהים שאנחנו מאוד גאים בו".

מרכז המבקרים החדש של הטכניון. נגרות: זינגר נגרים. עיצוב: נדב חזות וגיא רותם. ניהול ופיקוח: דיסק אין. צילום: גדעון לוי.

מרכז המבקרים החדש של הטכניון. נגרות: זינגר נגרים. עיצוב: נדב חזות וגיא רותם. ניהול ופיקוח: דיסק אין. צילום: גדעון לוי. 

הקפדה על פרטים, אמינות ושירות מהלב

שנות הניסיון הרבות בשילוב עם ההקפדה והמקצועיות של גיל ותומר אכן ניכרים בכל רהיט ובכל פרויקט שיוצא מהנגרייה אותה הם מנהלים. בין אם מדובר בחדר ארונות, בריהוט משרדי, בארונות מטבח או בדלפק כניסה, ניתן לראות את ההשקעה המשמעותית בפרטים. תומר, האיש הטכני, עובד לרוב באמצעות טכניקות חדישות, ויוצר רהיטים על פי הזמנה של מעצבים או אדריכלים. כשמדובר בלקוחות פרטיים, גיל מעצב עבורם את הריהוט באופן שמותאם להם ולאורח החיים שלהם אישית.

"רוב הלקוחות מגיעים מפה לאוזן", משתף גיל. "אני חושב שזה קורה מכיוון שאנחנו מעניקים מגוון רחב של פתרונות שעונים על הצרכים של הלקוחות. אנחנו מוכנים לעשות את המיטב כדי שהלקוח יקבל מוצר טוב ואיכותי תוך עמידה בלוחות הזמנים של הפרויקט".

הליווי הצמוד, הנאמנות והיושר של משפחת זינגר ניכרת מאוד בכל שלבי התהליך מול הלקוח: "אם מדובר בלקוח פרטי, אנחנו יושבים יחד וקודם כל מכירים ומדברים על החיים. אני נפגש עם הלקוחות על כוס קפה בחיוך ובאווירה טובה. אני מאוד אוהב להכיר את הלקוחות שלי לעומק, בעיקר כדי להבין מהם הצרכים והרצונות שלהם ואיך הם יכולים לבוא לידי ביטוי בעיצוב שנדרש להם״.

מטבח מחלל התצוגה. עיצוב ונגרות: זינגר נגרים.

מטבח מחלל התצוגה. עיצוב ונגרות: זינגר נגרים.

 

"בהמשך אני נותן רעיונות ופתרונות לבעיות שעולות, וביחד מבינים מה נכון. בדרך כלל אנחנו מתחילים מהמטבח – הלב של הבית, ואז עוברים לשאר החדרים ויורדים לעומק. לאחר שהגענו לסקיצה המועדפת, מתחיל תהליך מבוקר שכולל מדידה, הכנת תכניות עבודה, ייצור במפעל ולבסוף התקנה בבית הלקוח. לכולם יש את הטלפון האישי שלי, ותמיד מרגישים בנוח לפנות אליי לאורך ההתקשרות בינינו וגם לאחריה.

"אם מדובר באדריכל או מעצב שמגיע עם תכנית, אנחנו נכנסים לתמונה ברמה הפרקטית. כמובן שכל העבודה מתבצעת מול הלקוח – מכינים תכניות מפורטות ולאחר אישורן מורידים לייצור".

כשנשאל גיל לגבי אופן התמודדות עם הלקוח הישראלי הטיפוסי, הידוע בדרישותיו הגבוהות והבלתי מתפשרות, הוא מסביר: "האופי שלי, ללא קשר לעבודה, מאוד סלחני וקשוב. אני מרגיש ממש כמו פסיכולוג, אפילו עם חברים. אני מאמין שאם נוצר קונפליקט, תמיד יש אפשרות להגיע לעמק השווה. גישת המפתח שלי רכה – אפשר לפתור הכל בדרכים נעימות".

גיל מסכם: "בסופו של יום אנחנו לא רק מעצבים רהיטים אלא גם 'מגלפים' חלומות. אני מזמין אתכם להגיע אלינו לכוס קפה בחלל התצוגה שלנו בעיר התחתית ללא התחייבות. עם האהבה שלנו לעץ, והחלום הפרוע שלכם – השמיים הם הגבול".

"זינגר נגרים"

כתובת: שיבת ציון 16, חיפה

מעבר לאתר

טלפון: 04-8674531

מייל: [email protected]

מעבר לעמוד הפייסבוק

מטבח מודרני קלאסי. עיצוב זינגר נגרים. צילום. תום גביש

מטבח מודרני קלאסי. עיצוב ונגרות: זינגר נגרים. צילום: תום גביש

מטבח בית פרטי בחיפה. צלם. תום גביש

מטבח בית פרטי בחיפה. נגרות: זינגר נגרים. עיצוב: זוהר שגב. צילום: תום גביש

מטבח בעיצוב מודרני תעשייתי. נגרות: זינגר נגרים. עיצוב וסטיילינג: אורלי גונן שטיינגרט-גונן דיזיין. צילום: ירון נטור

מטבח בעיצוב מודרני תעשייתי. נגרות: זינגר נגרים. עיצוב וסטיילינג: אורלי גונן שטיינגרט-גונן דיזיין. צילום: ירון נטור

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר