ניקיון משרדים בחיפה. תמונה: shutterstock
ניקיון משרדים בחיפה. תמונה: shutterstock

ניקיון משרדים בחיפה

רוצים לחזור כל בוקר למשרד נעים עם ריח טוב? אלו הן חברות ניקוי המשרדים המושלמות שיבטיחו שתדלגו בבוקר משמחה כל הדרך אל העבודה

פורסם בתאריך: 3.7.19 09:23

פלו טל

חברת פלו טל נוסדה בשנת 1978 ומנוהלת על ידי האחים ששון וראובן (ג'ורג') אזקיאל. עם צוות עובדי החברה נמנים מנקים, מפקחי עבודה ומנהלים אזוריים, המספקים מענה כולל, מקיף ובעיקר איכותי לצרכי הלקוחות.

במהלך השנים צברה החברה ניסיון עשיר במתן שירותי ניקיון ואחזקה חודשיים לתקופות ארוכות. בנוסף, מעניקה החברה שירותי ניהול פרויקטים לפרקי זמן מוגבלים, תוך העסקת עשרות עובדים באתר אחד ומאות רבות של עובדים בו-זמנית במספר אתרים.
כל עובדי פלו טל מחויבים למתן שירות אדיב ומקצועי תוך עמידה בלוחות זמנים קפדניים לשביעות רצונם של הלקוחות השונים, עם צרכיהם המגוונים. פלו טל חרתה על דגלה את ההתמקדות בצרכי הלקוח ודרישותיו, תוך מתן פתרונות עניינים, מידיים ואמינים על פי מיטב הניסיון והיכולות המקצועיות שהם אבני היסוד של החברה.
עם קהל הלקוחות שנבנה טפח אחר טפח לאורך שנות פעילות החברה, נמנים מוסדות ציבוריים, פרטיים, חברות הייטק, מפעלים ממשלתיים ופרטיים מהגדולים במשק, בתי ספר, משרדים ועוד.

פלו טל, כחברה מורשית למתן שירותי ניקיון, פועלת לפי רישיונות ודרישות הגופים הרשמיים וחתומה על הסכמי עבודה קיבוציים עם ההסתדרות. כל עובדי החברה נהנים מתנאים סוציאליים מקיפים וההנהלה מקפידה לעמוד בכל חוקי העבודה.

ניקיון יסודי זה רק פלוטל. צילום עצמי

ניקיון יסודי זה רק פלוטל. צילום עצמי

בטוח שזה פלו טל

לקוחות המזמינים עבודות מחברת פלו טל יכולים להיות שקטים לא רק בנוגע לניקיון ולתוצאות הסופיות, אלא גם בכל הקשור לביטוח. עובדי החברה כולם מבוטחים בכל הפוליסות הנדרשות כגון חבות מעבידים וצד שלישי. הכיסוי הביטוחי המקיף מסיר כל אחריות מהלקוחות כלפי עובדי החברה.
הידיעה שמדובר בחברה משפחתית הרואה בנושא היחס האישי – הן כלפי הלקוחות והן מול העובדים – ערך עליון, היא הבסיס לאמון ולביטחון שכל נושא הניקיון מופקד בידיים טובות.

פלו טל שירותי ניקיון
כתובת – דרך יפו 19, חיפה
טלפון – 04-8534662
מייל – [email protected]
מעבר לאתר

לוגו

לוגו באדיבות הלקוח


ענק הניקיון – לתת שירות, לעבוד נקי

מחיר ושירות ללא תחרות

סביבת העבודה שלנו משפיעה באופן משמעותי על המוטיבציה שלנו, כמו גם על ההנאה ותחושת המחויבות לעבודה. כשאנחנו מגיעים למשרדים מעוצבים ומסודרים, שהאווירה בהם נעימה ומזמינה, ההשפעה על ההרגשה שלנו היא מידית.

הדבר נכון, כמובן, גם לכיוון השני. כשסביבת העבודה שלנו מוזנחת ומבולגנת, תלתלי אבק מצטברים על המדפים, ניירות מקומטים גולשים מפח האשפה וכוסות קפה מאתמול מחכות בכיור של המטבחון, קשה שלא להתחיל את היום בתחושת חוסר חשק להסתער על העבודה, ושאיפה לצאת מהמשרד וללכת למקום אחר.

ענק הניקיון

ענק הניקיון

מכאן ברורה חשיבותה העליונה של שמירת חלל העבודה שלנו נקי, מסודר ונעים . כאן נכנסות לתמונה החברות המקצועיות המספקות שירותי ניקיון למשרדים ודואגות לתחזק את  סביבת העבודה נעימה, נקייה ומסודרת.

חברות הניקיון המקצועיות נבדלות זו מזו בגדלן וביכולתן לספק מענה אמין, מקצועי וזמין בכל עת.

ענק הניקיון, למרות שמה, היא חברת בוטיק משפחתית הדוגלת בקונספט של חברה קטנה המונה כ-100 עובדים ומעניקה שירות ענק. וזו הסיבה האמיתית לשמה המחייב.

מסבירה אורלי, מבעלי החברה: "בחברות קטנות ובינוניות כמו ענק הניקיון,  בעלי העסק מעורב בנעשה עד הפרט האחרון ומעודכן על בסיס יום יומי. מעורבות כזו מבטיחה ללקוחות יחס אישי ומענה מהיר, המותאם לצרכים הייחודיים שלהם. זו הסיבה שבמכרזים לעבודות בהיקפים מצומצמים ואף גדולים, זוכות על פי רוב חברות קטנות יותר, המציעות שירות אישי לצד שירותים ופעילות שאינם מביישים חברות גדולות בהרבה". אורלי, שיחד עם בעלה ובנה מנהלים את החברה מזה 15 שנים, מוסיפה ואומרת: "ניקיון משרדים הוא משימה לא קלה. יש לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של בעלי העסק, לפעול על פי דרישות משתנות הנוגעות לאופי הפעילות במשרד ולאנשים העובדים בו, ולהיות זמינים בהתאמה לשעות העבודה במקום".

ענק הניקיון

ענק הניקיון

תורת החומרים

לענק הניקיון ישנו יתרון משמעותי על פני חברות אחרות המעניקות שירותי ניקיון למשרדים ולמוסדות ציבוריים: החברה עוסקת גם בשיווק חומרי ניקיון, כלים חד פעמיים, ניירות תעשייתיים וניירות טואלט – והכל במחירים תחרותיים. מחלקה חדשה של חומרי ניקיון אקולוגיים  מאפשרת ללקוחות לבחור לנקות ולהישאר ידידותיים לסביבה. הגישה הישירה לחומרי הניקיון האיכותיים ביותר וההבנה העמוקה בנושא, הם הבונוס ללקוחות שמגלים עד כמה מושפעות התוצאות הסופיות משימוש בחומרי הניקיון הנכונים. בנוסף, החברה מעניקה ללקוחותיה ליווי וייעוץ מקצועי בחומרי הניקיון על פי דרישה.

ענק הניקיון מספקת שירותי ניקיון ואחזקת מבנים עבור לקוחות עסקיים ומוסדיים בכל אזורי חיפה והצפון, תוך הקפדה על שימוש בחומרי ניקיון איכותיים ותקניים, שירות, זמינות ויחס אישי לאורך כל היום.

החברה מחויבת לעבוד בהתאם לערכי העסקה הוגנת ודוגלת בגיוס עובדי ניקיון מקצועיים ומסורים תוך הקפדה על תנאים הולמים עבורם ועמידה בחוקי העבודה.

חברת ענק הניקיון מעניקה את השירותים הללו:

  • ניקיון משרדים מקצועי בסטנדרטים גבוהים במיוחד תוך התאמה לצרכי ודרישות הלקוח.
  • ניהול ואחזקת מבנים
  • פוליש, ניקוי רצפות, הברקה קריסטלית

ענק הניקיון

טלפונים: 04-8451993  פקס:04-8452125    050-9905599  0506669959

כתובת – אריה שנקר 7 ת.ד 10828 מפרץ חיפה

מעבר לאתר

כתובת דוא"ל: [email protected]    

ענק הניקיון

ענק הניקיון


קבוצת ריבודה דליה אחזקות

כשאנחנו מגיעים למקום העבודה שלנו אנחנו רוצים שיהיה לנו הכי נעים וכיף שאפשר. משרד מלוכלך, מבולגן ולא יפה, יכול לתת לנו תחושה לא נעימה שתסיט את תשומת ליבנו מהמשימות והמטלות שעלינו לבצע במהלך יום העבודה.

אם אתם בעלי משרד קטן או בינוני ייתכן ואתם עדיין מנקים את המשרד בעצמכם, משימה שלוקחת זמן ויכולה להיות מתישה בפני עצמה, בייחוד אחרי יום עבודה ארוך. לנקות את השירותים, לנקות ולסדר את המטבח, לשטוף כלים, לרוקן פחים ולהבריק את הריצפה, זו רק חלק מרשימת המטלות שעליה אנחנו צריכים לעבור כדי להבטיח שנחזור למחרת בבוקר למשרד נעים ומזמין.

במקום לבזבז את זמנכם על נקיונות תוכלו פשוט להזמין את חברת הניקיון מקבוצת "ריבודה דליה אחזקות" שתסתער על המשרד שלכם ועל חדר המדרגות ותשאיר אותם נקיים ומסודרים ממש כמו היום בו נכנסתם אליהם לראשונה.

ריבודה מחזיקה צוות מיומן של מנקים שעובר בדיקה וסינון על מנת להבטיח איכות עבודה גבוהה. המנקות מגיעות למקום, מקבלות תדרוך היכן לנקות ומתחילות בעבודה. לרוב ניתן לסיים ניקיון של משרד בטווח של בין שעה לשעתיים, תלוי בגודלו ובכמות העבודה שיש להשקיע בו.

על מנת שלא להפריע לצוות שעובד במשרד ניתן להזמין את שירותי הניקיון במהלך היום או לאחר שעות העבודה. מבחינת כמות הפעמים שתבחרו להזמין את השירות, הכל תלוי בצורך שלכם, ישנם משרדים שמעדיפים שינקו להם פעם בשבוע, ישנם כאלה שמעדיפים פעמיים וישנם כאלה שמעדיפים גם שלוש פעמים בשבוע, הכל תלוי במשמעת של צוות המשרד וביכולת שלו לשמור על ניקיון וסדר.

כמובן שכשאנחנו מזמינים אדם זר לביתנו או למשרד אנחנו רוצים לדאוג שכל מה שהשארנו כשיצאנו ממנו עדיין ישאר שם גם ברגע שנחזור. בשביל להבטיח ששום דבר לא ייעלם כבדרך פלא, דואגים ב"ריבודה דליה אחזקות" לגייס לצוות המנקות אך ורק בעלות מקצוע עם ניסיון והיכרות בתחום.
החברה שואפת לא רק להחזיר את המשרד כשהוא מצוחצח, מסודר ומריח טוב, אלא גם לדאוג שבעלי המשרד והעובדים שבמקום יוכלו לישון טוב בלילה, בידיעה שהם יכולים להשאיר מה שהם רוצים על השולחן ועדיין למצוא אותו בבוקר כשהם חוזרים.

בפעם הבאה שאתם רוצים לנקות את המשרד פשוט תשאירו את הדלי והסחבה בבית. הצוות של "ריבודה" כבר ידאג לצחצח לכם את המקום כמו אמא שמנקה לקראת פסח.

טלפון: 054-9270635
מייל: [email protected]
פקס: 077-3350681

ינקו לכם את הבית עד גרגר האבק האחרון. תמונה: shutterstock

ינקו לכם את הבית עד גרגר האבק האחרון. תמונה: shutterstock

 



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר