צבעים מומחצים בחיפה. תמונה: shutterstock
צבעים מומחצים בחיפה. תמונה: shutterstock

צבעים מומלצים בחיפה

גם לכם נמאס כבר מאותם הצבעים בבית? אלו בעלי המקצוע המומלצים ביותר בחיפה שיצבעו לכם את הבית ויהפכו כל קיר ליצירת אומנות

פורסם בתאריך: 3.7.19 09:59

ראיד לעבודות צבע ושיפוצים – הצוות שיבצע את הפרויקט שלכם בשלמות

הכירו את ראיד קובטי, איש המקצוע שלכם בכל הקשור לצביעה, אך לא רק. קובטי מתמחה בתחום הצבעות והשיפוצים, ובמשך 15 השנים האחרונות רכש ידע מקצועי רב וניסיון עשיר גם בעיצוב הנלווה לפעולת הצביעה. השירות המורחב שמעניק הצוות של קובטי כולל כאמור צבע מכל הסוגים, גבס ושיפוצים קטנים כמו שבירת קירות, ריצוף, תיקונים במקלחת ובדירות קטנות ועוד.

השם של קובטי ידוע בקרב לקוחות רבים באזור חיפה והעמקים תודות לאמינות ולמקצועיות הבלתי מתפשרת שלו ושל הצוות, שירות ברמה גבוהה, עמידה בלוחות הזמנים, איכותם הגבוהה של המוצרים בהם הם משתמשים, המומחיות שלהם בתחום הצבעות והשלמת התמונה המלאה והמדויקת בזכות נגיעות עיצוביות שהם מעניקים לחלל באמצעות הצבע והטקסטורה המתאימים לו: "אנחנו משתמשים בחומרים איכותיים של נירלט, טמבור וחברות איטלקיות, ומשלבים אפקטים כמו למשל צבע לא חלק למראה בטון, כפרי, מבריק, גס, עדין וחול ים. האפקטים מעניקים אלמנט עיצובי בתוך הצבע עצמו", מסביר קובטי.

אחרי כל כך הרבה שנים בתחום הצביעה והשיפוצים, מצליח קובטי לתת טאץ' עיצובי ומתאים את אופי החדר לצבע של הקיר: "הייעוץ ללקוח הוא חלק מהעבודה שלנו. אנחנו מקפידים ייעץ ללקוח ולסייע לו בבחירת הצבע לפני תחילת הפרויקט", הוא מציין.

לא מתפשרים על איכות. ראיד עבודות צבע ושיפוצים

לא מתפשרים על איכות. ראיד עבודות צבע ושיפוצים

לקובטי תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ממכללת יזרעאל. במהלך לימודי כסטודנט התחיל לעבוד בעבודות צבע והתחבר מאוד לעבודה ולתוצאות המרהיבות. הלימודים עזרו לו להוביל את עצמו קדימה, הוא פתח עסק עצמאי לאחר שצבר ניסיון מספק והיום המוניטין שלו הולך לפניו.

קובטי תמיד חותר למצוינות והצוות שלו מונה שלושה בעלי מקצוע קבועים עם ניסיון עשיר בתחום הצבעות והשיפוצים, ובמקרה הצורך ובהתאם להיקף העבודה הוא מוסיף כוח אדם נוסף. את העבודות של קובטי ניתן להזמין מכל מקום באזור חיפה והעמקים, ולדעת שהפרויקט שלכם נמצא בידיים טובות ומקצועיות.

כיצד נדע לבחור את הצבע המתאים?

"קודם כל יש לוודא שהחומר הוא אקרילי ולבחור את הצבע בהתאם לאופי החדר ולא בצורה שרירותית. בעל מקצוע ידע להתאים לכם את דרגות וסוג הצבע לחלל המיועד לצביעה. ישנם סוגים רבים ומומלץ להיות יסודיים בבחירה בין צבע רחיץ, מחוספס, משי ועוד, או במצבים של עובש על הקירות בהם צריך לבחור את הצבע המיוחד לכיסוי העובש ולדעת בדיוק בכמה שכבות יש להשתמש".

איך ניתן להימנע או לצמצם את הלכלוך בעקבות עבודות הצביעה?

"אחד הדברים החשובים ביותר בצוות שלנו הוא יסודיות. סדר וניקיון הם חלק בלתי נפרד מהעבודה שלנו ולכן אנחנו שמים עליהם דגש. לפני תחילת העבודה אנחנו מכסים את כל אזור העבודה בניילונים מיוחדים שאנחנו מביאים איתנו, ועוטפים את הרהיטים כדי לוודא שלא יבואו במגע עם הצבע. כמו שאנחנו מקפידים על צבע באיכות גבוהה, כך אנחנו מקפידים להשאיר את המקום נקי אחרינו וללא שום זכר לכך שביצענו שם עבודה".

מה הכי חשוב לדעת לקראת פרויקט צביעה ושיפוצים?

"לפני תחילת הפרויקט וודאו שאתם בוחנים את היכולות של בעל המקצוע שלכם, בקשו המלצות ואל תתפשרו על מקצועיות ויחסי אנוש. תמיד עדיף לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות גם מבחינת הצוות וגם מבחינת הביצועים".

 

ראיד לעבודות צבע ושיפוצים

טלפונים: 054-6185666

050-5725492

מייל: [email protected]

צובעים חלומות. ראיד עבודות צבע ושיפוצים

צובעים חלומות. ראיד עבודות צבע ושיפוצים


קבוצת ריבודה דליה אחזקות

נמאס לכם מהצבע הלבן והחיוור בביתכם שנותן לכם תחושה של מעבדה? אולי הגיע הזמן להחליף לצבע אחר.

קבוצת "ריבודה דליה אחזקות" מתמחה במהפכים קוסמטיים שיחזירו לביתכם את החיות והשמחה בעזרת צבעים יפייפים ונעימים. אם יש לכם חזון בראש כיצד הייתם רוצים לצבוע את ביתכם, תוכלו להזמין את כל החומרים והצבעים עד אליכם ולהכינם לצוות שיעבור על קירות הבית ביסודיות ויעשה שידרוג גירסה לקירות הבית שלכם.

צוות הצבעים שמגיע אל הבית מביא איתו כלי עבודה ומשתמש בצבעי סופר אקריל לצביעת הקירות. האיכות של החומר האקרילי מאפשרת הורדה של כתמים מיותרים ואמידות גבוהה יותר של הצבע לאורך זמן.

את הצבעים ניתן לרכוש לבד ורק להשאירם לצוות שמגיע לבית, או שניתן פשוט לבקש מצוות הצבעים שיביא איתו את כל החומרים והצבעים שבחרתם. בין אם החלטתם ללכת על צבעים נועזים, צבעים חמים או צבעים קרירים ועדינים, תוכלו להנחות את הצוות שמגיע לביתכם על האופן בו תרצו לצבוע את חלל הבית והם כבר יתחילו במלאכת העבודה.

החברה שמה דגש רב על ניקיון הבית ועובדת קשה כדי להבטיח ששום חפץ בבית לא יקבל שפריץ צבע מיותר בטעות. על מנת להבטיח כי שום ספה או שולחן בבית לא יצטרפו לחגיגת הצבעים, דואג הצוות לכסות את חפצי ורהיטי הבית באמצעות כיסוי מגן. כמו כן, בשביל לשמור על איזורים רגישים בהם העבודה עדינה יותר משתמש הצוות בדבק וסלוטייפ, כך שמקומות כמו משקופים, דלתות או חלונות לא יבואו במגע עם המברשת.

טרם מתחילה הצביעה מגיע הצוות אל בית הלקוח ובודק את השטח על מנת שיוכל לתת הערכת זמן על משך הפרויקט. בית ממוצע יכול לקחת לרוב בין שלושה לעשרה ימים, תלוי בשטחו, בגובה הקירות, ובמשתנים נוספים, אך החדשות הטובות הן שלעיתים ניתן להמשיך לשהות בבית גם במהלך הפרויקט.

אם החלטתם שהגיע הזמן לרענון הבית ובא לכם לתת לו טאצ' מחודש עם צבעים שונים, תוכלו ליצור קשר עם "ריבודה דליה אחזקות" שתגיע אליכם הביתה ותעזור לכם לעשות את המהפך שתמיד חלמתם עליו.

טלפון: 054-9270635
מייל: [email protected]
פקס: 077-3350681

ריבודה דליה אחזקות - יעשו לכם פלאים בבית. תמונה: shutterstock

ריבודה דליה אחזקות – יעשו לכם פלאים בבית. תמונה: shutterstock


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר