ביטוח רכב הוא לא משחק ילדים. תמונה ממאגר Ingimage
ביטוח רכב הוא לא משחק ילדים. תמונה ממאגר Ingimage

ביטוח רכב בחיפה – סוכנויות הביטוח שאתם חייבים להכיר

ביטוח רכב הוא בין הביטוחים הנפוצים ביותר, ואיש לא יעלה על דעתו לצאת לדרך כשהרכב אינו מבוטח. אז איך בוחרים בביטוח המתאים ביותר ולא משלמים סכומים מיותרים? בכתבה הבאה תכירו את סוכנויות הרכב המובילות באזור הצפון

פורסם בתאריך: 1.9.19 17:40

לכולנו ברור שכשאנחנו מפקידים את הרכב שלנו בידיו של סוכן טוב, אנחנו יכולים לסמוך עליו שידאג לנו לפוליסה המתאימה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר, אבל מיהו סוכן טוב?

סוכנות הביטוח ויגודסקי

כל מה שחובה לדעת

סוכן הביטוח הוא חוליה מקשרת בין חברת הביטוח לבין הלקוח. הסוכן מחפש עבור הלקוח שלו את ההצעה המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלו. לכן, סוכן טוב הממלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר, מתחיל מבירור מעמיק של צרכי הלקוח והנתונים המשתנים מאדם לאדם. משתנים אלה תלויים בסוג הרכב, גיל הנהג, האזור בארץ, ההיסטוריה הביטוחית וגורמים נוספים המשמעותיים לתפירת הפוליסה האופטימלית.

לפני שאתם בוחרים סוכן ביטוח כדאי להבין היטב מה כולל ביטוח הרכב, על מה משלמים, מה חובה לדעת ומה כוללת הפוליסה:

  • כדי שלרכב הפרטי או המסחרי שלנו יהיה כיסוי ביטוחי, עלינו לעשות לו ביטוח חובה לצד ביטוח מקיף או צד שלישי. ביטוח החובה מחויב על פי החוק והוא מעניק לנהג הרכב, נוסעיו וכן להולכי רגל שנפגעו מתאונת דרכים בה הרכב היה מעורב, כיסוי ביטוחי לנזקי גוף. מחיר ביטוח החובה משתנה מחברה לחברה ומאדם לאדם על פי הפרמטרים שהוזכרו לעיל. כך למשל ככל שהרכב מצויד טוב יותר במערכות בטיחות, הוא יושפע לטובה מחיר הביטוח.
  • הביטוח המקיף מכסה נזקים שנגרמו לרכב עצמו, כמו גם לצד שלישי עקב תאונה בה היה מעורב. בנוסף, הביטוח המקיף מספק כיסוי כנגד גניבת הרכב, נזקים שנגרמו מניסיון פריצה, נזקי טבע ועוד.
  • ביטוח צד שלישי מספק הגנה לאחריות החוקית של בעל הרכב או נהג הרכב, במקרים בהם נגרם נזק לצד שלישי כתוצאה משימוש ברכב.
  • מומלץ לברר עם סוכן הביטוח מה גבול האחריות לביטוח צד ג'. חשוב לדעת שגבול זה ניתן להרחבה לפי בחירת הלקוח.
  • הגנה משפטית בהליכים פליליים עקב תאונה – כשנהג רכב עושה תאונה ופוגע באדם אחר, עשויים להיפתח נגדו הליכים תעבורתיים-פליליים. סעיף ההגנה המשפטית מקנה לנהג כיסוי הוצאות משפטיות. גבול ההגנה המשפטית מוגדר מראש גם הוא, ומגיע בדרך כלל לרף של 20-30 אלף שקלים.
  • בטרם מחליטים על הפוליסה המתאימה ביותר, חשוב להגדיר לסוכנות הביטוח במדויק מהם תנאיה: גיל הנהג – ככל שהנהג צעיר יותר, המחיר עולה; כמה אנשים ינהגו ברכב – מספר מוגבל של נהגים מוזיל את מחיר הביטוח; רקורד ביטוחי – ככל שהוא נקי יותר, כך יורד המחיר. מומלץ תמיד לשתף את הסוכן בכל הפרמטרים הרלוונטיים לפוליסה.
  • כאשר ישנה פגיעה ברכב אך הנזקים אינם חמורים ועלות התיקונים אינה גבוהה יחסית, סוכן ביטוח טוב ימליץ ללקוח שלא להפעיל את הפוליסה, למען תישמר היסטורית התביעות נקייה ככל האפשר.
תבטחו את עצמכם במקום הנכון. תמונה ממאגר Ingimage

תבטחו את עצמכם במקום הנכון. תמונה ממאגר Ingimage

בטוח שפועלים למענכם

'ויגודסקי' היא סוכנות ביטוח בוטיק העוסקת בכל ענפי הביטוח ועובדת בשיתוף פעולה עם מרבית חברות הביטוח בישראל.

סוכנות הביטוח ויגודסקי עובדת עם תשע חברות ביטוח ומתפקדת עבור הלקוח כברוקר – הסוכנים במחלקות השונות בודקים עבורו את ההצעה הטובה ביותר מבין כל החברות איתן הם עובדים.

המשרד המתקדם דוגל בהגינות, הוגנות וזמינות עבור הלקוח. לשם כך ניתן לפנות לסוכן האישי במשרד במגוון דרכים, כולל שירותים דיגיטליים.

כל אחד מהסוכנים עומד לצד הלקוח במקרה של תביעה, מלווה אותו לכל אורך התהליך  ושומר על האינטרסים שלו מול חברת הביטוח.

הצוות המקצועי במשרד עובר הכשרות תקופתיות מקיפות כדי לתחזק ולשמר את רמת הידע הגבוהה. סביבת העבודה והמחשוב במשרד הן מתקדמות ומהחדישות ביותר בענף הביטוח, דבר המאפשר לצוות לעמוד בסטנדרטים גבוהים של שירות.

רכבי סובארו

בעלי הסובארו מכל הארץ שיערכו סקר שוק בנושא הביטוח לרכב שלהם, יגלו שבסוכנות ויגודסקי ניתן לקבל תנאים מצוינים הודות לשיתוף פעולה אדוק בין סוכנויות סובארו, שהוליד מסלולי ביטוח משתלמים ואטרקטיביים, וכמו שנהוג בויגודסקי, הלקוח תמיד מרוויח.

ויגודסקי סוכנות ביטוח

כתובת: בעלי מלאכה 26 חיפה, בניין כפיר

טלפון: 04-8407407

קישור לאתר  

יש מי שדואג לכם. תמונה ממאגר Ingimage

יש מי שדואג לכם. תמונה ממאגר Ingimage

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר