רונן שיך (צילום: מאשה אברבוך, המקום הכי חם בגיהנום)
רונן שיך (צילום: מאשה אברבוך, המקום הכי חם בגיהנום)

החשוד בהפצת פדופיליה פעל מטלפון של העירייה

רונן שיך, עובד עיריית חיפה בן 29, עצור בחשד להפצת חומרים מיניים של נשים ללא ידיעתן וחומרים פדופיליים של קטינות מתחת לגיל 14 בחמש קבוצות טלגרם, ופעל בין השאר מטלפון ששימש אותו לעבודתו בעירייה. את המידע על החשדות נגדו הביאה חברת מועצת העיר נעמה לזימי לידיעת הנהלת העירייה

פורסם בתאריך: 4.7.20 15:24

בעקבות הארכת מעצרו של עובד עיריית חיפה רונן שיך, ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע שבהנהלת העירייה כלל לא היו מודעים לחשדות החמורים נגדו, ומי שהסבה את תשומת לבם לכך היתה נעמה לזימי, חברת מועצת העיר מסיעת חיים בחיפה, שכבר לפני כשבוע שלחה מייל בנושא ליועצת המשפטית של העירייה עו"ד ימית קליין ולמנהל אגף משאבי אנוש צפריר רוזן.

"מכמה גורמים נשלחה אלי הידיעה כי מעצרו של עובד הרשות החשוד בהפצת חומרים אסורים ומיניים של נשים ללא ידיעתן, תוך הפצת פרטיהן, ובהפצת פדופיליה של קטינות מתחת לגיל 14 לצד מעשים מורים נוספים, הוארך", כתבה לזימי במייל, "מהנכתב בעניין מסתבר שאחד מהטלפונים שבהם הוא פעל היה המכשיר הנייד שלו מטעם העבודה – העירייה. אבקש לדעת מה נעשה בנדון בעניינו ואם נעשית בדיקה שאין עוד מעורבים מטעם הרשות. מדובר באחד מהמקרים החמורים שנחקרים כעת על ידי המשטרה מול רשת הטלגרם. בשל חומרת המעשה אנו מחויבים כלפי הציבור לפעול בנדון במלוא חומרת הדין, בייחוד כגוף ציבורי".

לזימי התוודעה לסיפור החמור באותו היום, כאשר נחשפה לפוסט בפייסבוק ולכתבה באתר "המקום הכי חם בגיהנום" שנכתבו על ידי מאשה אברבוך, פעילה פמיניסטית שעוקבת אחר סיפור מעצרו של החשוד.

"מעצרו של שיך, החשוד המרכזי בהקמה ובניהול של קבוצות הטלגרם הגדולות שהפיצו תיעוד מיני של נשים ישראליות ללא הסכמתן בצירוף פרטיהן האישיים, הוארך בחמישה ימים נוספים", כתבה אברבוך, "שני חשדות חדשים נוספו לשיך עם התפתחות החקירה – הונאה בכרטיס אשראי והונאה בכרטיס חיוג. שיך הוא עובד זוטר בעיריית חיפה. לטענת המשטרה נמצאו ברשותו מאות כרטיסי סים חיים וחמישה טלפונים. אחד מהם שייך למקום עבודתו. ואם כבר דברים שנמצאו – השופטת ענת יהב ציינה שגם אלפי סרטונים פדופיליים של נערות וילדות שנחזות להיות מתחת לגיל 14 נמצאו אצל שיך".

 

 

בדיון שהתקיים ביום חמישי בבית משפט השלום בתל אביב הוארך פעם נוספת מעצרו של שיך עד מחר (ראשון). שיך חשוד בכך שניהל חמש קבוצות טלגרם אשר בהן הוא הפיץ חומרים אינטימיים של אלפי נשים. להערכת המשטרה, מספר האנשים שנחשפו לקבוצות ששיך ניהל עומד על כ-200,000. בדיון בהארכת מעצרו אמר נציג המשטרה שעשרות רבות של נשים כבר התלוננו נגד שיך ושיער כי יגיעו רבות נוספות.

לזימי: "אברבוך לא חברה שלי בפייסבוק, אבל חברות פמיניסטיות שלחו לי את דבריה ותייגו אותי. בעקבות הפוסט שלחתי את פנייתי לקליין ולרוזן. בישיבת המועצה האחרונה קליין עדכנה אותי שהיא השעתה את העובד בעקבות המייל שלי. היא לא היתה מודעת לסיפור של תכנים פדופיליים והפצתן של התמונות המיניות, אלא היתה בטוחה שמדובר בגניבת כרטיס אשראי. כנראה יש שם סיפור מסובך מאוד. זה אחד מהסיפורים הכי קשים בטלגרם שאני מכירה".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. אביאל

    בטח אבל שראש הערייה מנסה לעשות סדר ולראות מה קורה הוועד מתנפל כמו חייה מי יודע עוד כמה כאחה ייש שהעריע מעסיקה בכספנו הציבור לפטר לאלתר

  2. אביאל

    זה מה שקורה שאין פיקוח אל העובדים זה משרה ציבורית וצריך לפקח לא הוועד ולא אף אדם בעריית חיפה רשאי לעצור פיקוח את העובד יש לפטר לאלתר ולסיים את תפקידו

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ועל אנשים כאלה הוועד מגן. יש עוד הרבה דברים לנקות באורווה של חסן שוקרי.

  4. אבנר

    נעמה לזימי מעולה ביחסי הציבור שלה אבל לעצור את פדיחת אייל גולן לא עצרה. רק קירקרה. על פרשת הרב דוב חיון שאיתו הפגינה יחסי עבודה חמים וחיבה רבה היא לא אמרה מילה. רונן שיך, מנוול ככל שיהיה, הוא טרף קל עבורה. עם קליש וחיון היא לא מסתבכת באמת.

  5. לכל המתנפלים על העירייה , הועד ושאר המנהלים....

    עברות מין ניתן לבצע מהנייד הפרטי בכל רגע פנוי ,וגם מחוץ לשעות העבודה… אל תחפשו אשמים.
    זה קורה בכל מקום ובכל זמן , בצבא , בכנסת , במוסדות החינוך ,ובכל המזגרים . הכל זמין ונגיש.
    בכל מקום שבוא נמצאים אנשים.

    **עובדי העירייה צדיקים אמינים ולוייאלים למערכת ,אל תחפשו להכתים ציבור שלם.. **

  6. אפי כהן

    כשראש העיר היא עבריינית מורשעת, עובדי העירייה מתייחסים לחוק כאל המלצה בלתי מחייבת. וד"ש לדובי חיון

  7. סיגלית

    לנקות את הארווה הראשית של ראש העיר קליש ולהתחיל ממנה והסגנים שמינתה לה ולא עובדים בשביל תושבי העיר.

  8. הלוחש לתגובות

    תכלאס לא ממש מבין מה הבעיה בפורנוגרפיה.
    וברור שאני לא מסכים עם פרסום של נשים שלא בידעתן ובמיוחד בילדות קטנות.
    אבל תחשבו על זה בצורה אחרת, הוא החזיק המון חולי נפש שהגיעו לסיפוקם מקבוצת טלגרם ולא הגיעו למצב שיזמו מעשים לבדם.
    אבל מצד שני אם לא יהיה את התוכן, זה לא ימשוך אנשים שזו גם אופציה.
    בקיצור אני מסכים שלא להסכים עם מה שאני אחליט להסכים עליו

  9. עמי ממיאמי

    מה הקטע שכל עבריין מין או רוצח שמים כיפה על הראש???

  10. כיפה אדומה שואלת

    כל חייו הוא חובש כיפה, או רק כשרצה למצוא חן בעיני נציגי החוק?

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכיפה היא לא מעכשיו הוא חובש אותה אותה שנים אז די ללכלך

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר