בית הספר מגינים בקרית חיים, שנת 2022
בית הספר מגינים בקרית חיים, שנת 2022

העירייה: יש פתרון זמני לתלמידי ביה"ס מגינים. ההורים: ההפגנה הערב תתקיים כמתוכנן

לפני זמן קצר הוציאה העירייה הודעה לתקשורת, לפיה תלמידי מגינים יפתחו את שנת הלימודים במבנים הסמוכים לבית הספר. יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר טוען שאיש מהעירייה לא דיבר עם ההורים: "עד שלא יישבו איתנו, ההורים, לא יתקיימו בבית הספר לימודים"

פורסם בתאריך: 21.8.22 15:13

הנהגת הורי התלמידים בבית הספר היסודי מגינים בקרית חיים החליטה לא לבטל את ההפגנה נגד עיריית חיפה המתוכננת להערב (ראשון), למרות ההודעה לתקשורת שהוציאה העירייה לפני זמן קצר.

בהודעת העירייה תחת הכותרת "בית הספר מגינים בקרית חיים: לכל תלמיד תהיה כיתה ב-1 בספטמבר", נכתב: "לפני זמן קצר הסתיימה ישיבה בעניין בית ספר מגינים בהובלת ראש העיר, מנהל המחוז במשרד החינוך, ואנשי המקצוע בעירייה. בישיבה נבחנו הפתרונות לכל תלמידי בית הספר, כך שילמדו כולם במבנים הסמוכים למבנה הקיים.

בית הספר מגינים בקרית חיים, שנת 2022

בית הספר מגינים בקרית חיים, שנת 2022

"יש לציין, שהדוח ההנדסי בנוגע למצב הפיזי של המבנה הוגש ברביעי שעבר, ורק לאחריו ניתן היה לבנות תוכנית עבודה. מאז נבדקים פתרונות שונים, מבחינה לוגיסטית, הנדסית ויישומית. סכום כספי יועבר לאישור דחוף של מועצת העיר לתחילת טיפול ראשוני ומיידי, לשם מניעת כל עיכוב.

"מדובר בפתרון זמני וקצר טווח עד אשר יוסכם הפתרון המיטבי לטווח הארוך עליו דנים בימים אלה. החלופות לפתרון קצר המועד, שנבדקות בימים אלה, יוצגו בהקדם האפשרי לנציגות ההורים והנהלת בית הספר. בד בבד, הצוותים המקצועיים של משרד החינוך והעירייה נפגשו עם נציגי ההורים, כולל פגישה אישית של מנהל המחוז עימם, והקשר עם ההורים יימשך. משרד החינוך ועיריית חיפה פועלים בשיתוף פעולה הדוק הן בנוגע לפתרונות הביניים והן באשר לפתרונות הקבע הקשורים למבנה בית הספר".

 

 

שורש הסכסוך, כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והקריות" בשבוע שעבר, הוא מצבם הרעוע של מבני בית הספר, שהוגדרו כמסוכנים, ולדברי הנהגת ההורים, עד היום היא לא עודכנה היכן ילמדו כ-700 תלמידי בית הספר.

יו"ר הנהגת ההורים במגינים ברוך שמאילוב אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" בתגובה להודעת העירייה: "מלבד מנהל המחוז במשרד החינוך, שאינו אמון על נושא הבנייה והשיפוצים, איש מהעירייה לא נפגש איתנו ולא הודיע לנו איפה ילדינו ילמדו בעוד כשבוע וחצי ומתי יתחיל שיפוץ ושיקום מבני בית הספר. אני מברך על כך שהעירייה סוף-סוף בכלל מתייחסת אלינו ומוציאה הודעה מסודרת בעניין, אך אני לא אחראי על תוכנה. עד שלא יישבו איתנו, ההורים, לא יתקיימו לימודים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר