תלמידים עולים מאוקראינה משתלבים במערכת החינוך בחיפה (צילום: ענת סלומון, דוברות עיריית חיפה)
תלמידים עולים מאוקראינה משתלבים במערכת החינוך בחיפה (צילום: ענת סלומון, דוברות עיריית חיפה)

כ-800 תלמידים עולים מאוקראינה ורוסיה יפתחו את שנת הלימודים בחיפה

בשבוע שעבר התקיים בבית הספר היסודי תל חי בנווה שאנן מפגש היכרות של התלמידים העולים עם הצוות החינוכי. בחטיבה ובתיכון עירוני א' נפתחה גם השנה כיתת אולפן

פורסם בתאריך: 29.8.22 12:39

כ-800 תלמידים עולים חדשים שהגיעו לארץ מאוקראינה ורוסיה בעקבות המלחמה המתמשכת באירופה, יחלו השבוע את שנת הלימודים במסגרות חינוכיות בחיפה. בשבוע שעבר, לקראת פתיחת שנת הלימודים, התקיים בבית הספר היסודי תל חי בנווה שאנן מפגש היכרות מרגש בין התלמידים העולים והצוות החינוכי של בית הספר.

בעיריית חיפה מציינים שבמהלך החופש הגדול קלט תל חי תשעה תלמידים חדשים. עוד מוסיפים בעירייה שבחטיבה ובתיכון בבית הספר השש שנתי עירוני א' נפתחה גם השנה כיתת אולפן.

 

 

מנהלת בית הספר תל חי רויטל אפלבאום: "הצוות החינוכי יעשה הכל כדי שלתלמידים החדשים יהיה טוב מבחינת ההשתלבות החברתית ולימוד השפה העברית. הרחבנו את המענים עבור העולים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה חברתית וכמובן גם מבחינה לימודית.

ראש העירייה עינת קליש רותם: "אני מברכת את התלמידים העולים ומאחלת להם בהצלחה רבה עם כניסתם למערכת החינוך החיפאית. העירייה תמשיך לפעול ולסייע לעולים בתהליך קליטתם ככל שיידרש על מנת להבטיח את השתלבותם המהירה בעיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר