הרב אופק מאיר (צילום: יח"צ)
הרב אופק מאיר (צילום: יח"צ)

מחווה של הריאלי לליאו באק: ילדי הגנים ילמדו בסניף אחוזה

עדיין אין אישור אכלוס למבנה התיכון, שעבר לאחרונה תהליך של הסרת אזבסט, ולשני גני הילדים הסמוכים לו. מנכ"ל ליאו באק: "תודה לריאלי על ההירתמות המיידית לסיוע במציאת מתחם לשני גני ליאו באק. קבלת הפנים שקיבל צוות ליאו באק מצוות הריאלי הייתה מרגשת מאוד"

פורסם בתאריך: 30.8.22 19:47

תלמידי שני הגנים הסמוכים למבנה החטיבה העליונה בליאו באק יפתחו את שנת הלימודים במתחם סניף אחוזה של הריאלי. מדובר בגני טרום חובה וחובה, הסמוכים למבנה התיכון, שעבר בקיץ תהליך של הסרת אזבסט פריך מתקרת המבנה. בית הספר לא קיבל עדיין אישור אכלוס. בליאו באק מציינים שגם תלמידי שני הגנים, כמו תלמידי התיכון, לא יחזרו למבנים עד לקבלת אישור אכלוס מהמשרד להגנת הסביבה.

מרכז החינוך ליאו באק כולל שישה גני ילדים, כשארבעה מהם נמצאים בשכונת רמת שאול הסמוכה, כך שעבודת הסרת האזבסט במבנה התיכון לא השפיעו עליהם. בליאו באק חיפשו פתרונות למצוקת המקום שנוצרה בגנים, אך כל הפתרונות שהוצעו לא היו מעשיים. מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל הודיע אף הוא שיירתם לסייע במציאת מבנה, למרות שמדובר בגנים פרטיים. הסאגה, כאמור, הסתיימה רק כאשר הריאלי הציע לליאו באק את מתחם אחוזה. במתחם אחוזה של הריאלי פועלים כבר שני גני טרום חובה וחובה – גן אורנים וגן ברושים.

 

 

מנכ״ל בית הספר ליאו באק הרב אופק מאיר: "מגיעה תודה גדולה לבית הספר הריאלי, למנכ"ל בית הספר ד"ר יוסי בן דב ולמנהלת סניף יסוד אחוזה איילה יהודה על ההירתמות המיידית לסיוע במציאת מתחם לשני גני ליאו באק בסניף אחוזה, וזאת עד לחזרה למתחם הגנים בליאו באק. קבלת הפנים שקיבל צוות ליאו באק מצוות הריאלי הייתה מרגשת מאוד ונתנה הרבה כוח לכולנו להמשיך ולתת חינוך מיטבי לילדינו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. להפריט את החינוך בעיר

    בגלל זה צריך להפריט את כל החינוך בחיפה.
    נהיה עיר מודל ברמה ארצית לחינוך פרטי איכותי. הורים יקבלו זיכוי במיסים והכסף ילך ישירות להוראה איכותית

  2. עופר "המפנה"חיפה

    אותי מעניין : לו היה זה בית ספר שכונתי עממי ממלכתי משכונת הדר , האם היתה מתרחשת מחווה מלבבת שכזאת ?!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר