מיכאל שחר
מיכאל שחר

מיכאל שחר, מנהל אגף החינוך הפורמלי בעירייה, התפטר מתפקידו

נמשך גל התפטרויות הבכירים בעיריית חיפה, וכעת הגיע תורו של מנהל אגף החינוך הפורמלי בעירייה מיכאל שחר, שהודיע לראש העיר עינת קליש רותם על התפטרותו. שחר שימש בעבר מנהל המחלקה לחינוך יסודי, ובמהלך הקדנציה של קליש רותם הוא מונה לתפקיד מנהל אגף החינוך הפורמלי

פורסם בתאריך: 3.11.22 14:11

זעזועים במינהל החינוך העירוני: מנהל אגף החינוך הפורמלי בעיריית חיפה מיכאל שחר הודיע לראש העיר עינת קליש רותם על התפטרותו.

שחר שימש בעבר מנהל המחלקה לחינוך יסודי, ובמהלך הקדנציה של קליש רותם הוא מונה לתפקיד מנהל אגף החינוך הפורמלי בשל הערכתה הרבה אליו. אל העירייה הוא הגיע לאחר ששימש מנהל בית הספר דוד ילין עד שהתפטר מניהול בית הספר בשנת 2018.

 

 

התפטרותו של שחר היא המשכו של גל ההתפטרויות של בכירים בעירייה בחודשים האחרונים. ראשון המתפטרים היה מנהל האגף לפיקוח על הבנייה ניר לוי שהתפטר בחודש מרץ. בחודש אפריל התפטר מנהל אגף דרכים, תנועה ונוף יואב דנציגר, ובחודש יוני הודיע סמנכ"ל העירייה צפריר רוזן על התפטרותו, זמן קצר לאחר שקליש רותם פיטרה את המנכ"ל אוהד שגב, שגם הוא התכוון להתפטר אך ראש העיר הקדימה אותו. בחודש שעבר התפטרו מנהל אגף התרבות בן ריפתין וסגן מנהל האגף משאבי אנוש אלי לוטן. אחריהם הודיעה ראש מינהל תקס"י (תרבות, קהילה, ספורט וים) יעל שביט לקליש רותם על התפטרותה. האחרון עד היום היה סגן ראש מינהל הנדסה רונן כהן שהודיע על סיום תפקידו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איש כוחני ולא ראוי שיתף פעולה שנים עם חוסר המקצועיות והרצון להפעיל כוח ללא חשיבה.
    לא ראוי להיות איש חינוך

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגיע הזמן להחזיר את הכבוד לחינוך בחיפה. הנה נקרתה הזדמנות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר