הבדיקות בחדר המורים בסניף היסוד אחוזה של בית הספר ריאלי באירוע הראשון (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
הבדיקות בחדר המורים בסניף היסוד אחוזה של בית הספר ריאלי באירוע הראשון (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

התעלומה נמשכת: שוב פונה מורה בריאלי מחשש להרעלה

כחודש וחצי לאחר מקרה ההרעלה הראשון בסניף יסוד אחוזה של בית הספר הריאלי, שוב פונה מורה בסניף לבית חולים לקבלת טיפול רפואי מחשש להרעלה. הריאלי: "הנהלת בית הספר עדכנה את ההורים כי הליך הבירור יימשך ככל שיידרש וכי הצוות יפעל בהתאם להנחיותיהם של כל גורמי המקצוע"

פורסם בתאריך: 3.4.23 07:40

סאגת ההרעלה בסניף יסוד אחוזה של בית הספר הריאלי מסרבת לגווע: כחודש וחצי לאחר מקרה ההרעלה הראשון, שאירע בעקבות הדברה שבוצעה בחדר המורים ואשר בעקבותיה פונו מספר מורים, אנשי סגל ותלמיד לקבלת טיפול רפואי, שוב פונה אתמול (ראשון) מורה בסניף לבית חולים לקבלת טיפול רפואי מחשש להרעלה.

מאז תחילת הפרשה, כמה מורים חשו ברע בחדר המורים ופונו מהמקום. הנהלת הריאלי העבירה את הלימודים לבית בירם, והחדר נבדק על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה שאישרו לחזור לבית הספר. במכתב להורים ולאנשי הצוות של בית הספר שכתבה במהלך חודש מרץ רופאת המחוז של משרד הבריאות ד"ר סוניה חביב נכתב: "לא נשקפת סכנה לבריאות התלמידים ואנשי הצוות, שיוכלו לחזור ללימודים".

 

 

למרות ההודעה המרגיעה, כמה הורים הודיעו שילדיהם לא יחזרו ללמוד בסניף וכמה מורים הודיעו שלא יחזרו ללמד. כעת כאמור נראה שהבעיה חזרה.

בתגובה נמסר מהנהלת הריאלי: "מספר אנשי צוות היו אתמול בחדר המורים של מרחב הזריעה ביסוד אחוזה. אחד מהם לא חש בטוב ופונה לקבלת טיפול רפואי. הוא עדיין בבית חולים אך מרגיש טוב יותר. גורמי המקצוע בתחומי הבריאות, איכות הסביבה והכבאות ביצעו שורה ארוכה של בדיקות ודיגום של האוויר, המים והקרקע. בכל הבדיקות שנעשו לא נמצאו חריגות. רופאת המחוז במשרד הבריאות ד"ר סוניה חביב מלווה את הבדיקות ואת ניתוחן באופן צמוד, ואנו פועלים בהתאם להנחיותיה. לאור מאמצנו חסר הפשרות לבירור האירוע, הצטרפו בימים האחרונים למערך הבדיקות ראש מגמת בריאות סביבתית וגהות תעסוקתית באוניברסיטת חיפה ד"ר יונה אמסטר ומנהל אגף רישוי עסקים וחומרים מסוכנים באיגוד ערים מפרץ חיפה לאיכות הסביבה אילן זילברמן. גם בבדיקות שערכו השניים לניטור חומרים נדיפים לא נמצאו כל חריגות. הנהלת בית הספר עדכנה את ההורים כי הליך הבירור יימשך ככל שיידרש וכי הצוות יפעל בהתאם להנחיותיהם של כל גורמי המקצוע".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לאמור את האמת

    אם לא חשבו על זה, רצוי להציב מצלמות לבדוק אם יש מישהו מזיק בזדון

  2. אמממ

    במקום לבדוק רק את המים, יש לבדוק את הקפה והסוכר. יותר קל להרעיל דרך האבקות מאשר דרך מים זורמים.
    נ.ב. נא להביא מדביר עם רישיון ויהודי בלבד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר