מצעד החיים בפולין (צילום: Wjarek/depositphotos.com)
מצעד החיים בפולין (צילום: Wjarek/depositphotos.com)

משרד החינוך: המשלחות לפולין יחודשו בקיץ

ההחלטה על חידוש המסעות התקבלה בתום מהלך הפדגוגי לבחינתם ולהתאמתם של מטרות המסע ותכניו, ולאחר שהנושא אושר מהבחינה הביטחונית. בשל המצב הביטחוני ייתכנו שינויים במסעות, ולכן המשרד ממליץ להורים לדאוג לביטוחי ביטול

פורסם בתאריך: 5.3.24 13:51

משרד החינוך הודיע היום (שלישי) על חידוש משלחות התלמידים לפולין בקיץ. ההחלטה על חידוש המסעות התקבלה לאחר שהושלם המהלך הפדגוגי לבחינתם ולהתאמתם של מטרות המסע ותכניו, ולאחר שההיתכנות להוצאת מסעות נבדקה ואושרה בתחומי הביטחון וההיערכות הלוגיסטית. בכל מקרה, המצב הביטחוני ייבדק על בסיס קבוע, וייתכנו שינויים בהתאם להמלצת הגוף האחראי. לכן, על מנת לצמצם נזק כלכלי להורים שילדיהם מתוכננים לצאת למשלחות, ממליץ להורים לדאוג לביטוחי ביטול.

ממשרד החינוך נמסר: "לנוכח החשיבות שהמשרד מייחס לשימור המפעל החשוב להנצחת זיכרון השואה והתקומה, הוא מעודד את בתי הספר שרוצים להוציא מסעות בקיץ להתחיל בהכנת התלמידים ולבנות אותה באופן כזה שההכנה עומדת בפני עצמה, גם אם בסופו של דבר לא תתאפשר הנסיעה לפולין. המשרד רואה את הכוח בלספר את סיפוריהם של שורדי השואה שבחרו לחזור ולחיות, בנו את חייהם מחדש ותרמו רבות להקמתה של מדינת ישראל ולרוחה ולצביונה של החברה הישראלית".

שר החינוך יואב קיש: "המסע לפולין מאפשר לתלמידים להנציח את קורבנות השואה, להיחשף לזוועות שהתרחשו ולהוכיח את הניצחון ואת התקומה על הניסיון להשמיד את העם היהודי. בייחוד לאחר 7 באוקטובר יש חשיבות עליונה ללמידה על העם היהודי, על קורותיו ועל חשיבותה של הקמת מדינת ישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר