יובל רפפורט רום
יובל רפפורט רום

ועד ההורים היישובי: הבחירות לוועדי ההורים – עד סוף ספטמבר

בהנחיה שהוציא לבתי הספר בחיפה קורא ועד ההורים היישובי לקיים את הבחירות לוועדי ההורים עד סוף חודש ספטמבר. הבחירות ליו"ר הוועד היישובי יתקיימו ב-4 בנובמבר

פורסם בתאריך: 24.7.19 10:06

ועד ההורים היישובי פרסם הנחיה לבתי הספר בחיפה לקיים את הבחירות לוועדי ההורים עד סוף חודש ספטמבר. בישיבת הוועד היישובי  סוכם גם כי הבחירות ליו"ר הוועד היישובי יתקיימו ב-4 בנובמבר, ועד אז ינהלו את הוועד עופר גרין ויובל רפפורט רום.

יצוין שיו"ר הוועד היישובי היוצאת פליסין נאור הודיעה כבר בחודש פברואר לוועד על כך שהיא אינה יכולה להמשיך בתפקידה, והוועד אמור היה להתכנס בחודש מרץ כדי לקבוע מועד לבחירת יו"ר החדש, אך רק כעת הוחלט על תאריך מוסכם.

 

 

בתוך כך, בעקבות התבטאותו של שר החינוך הרב רפי פרץ לפני שבועיים על תמיכתו בטיפולי המרה להומואים ולסביות (אמירה שממנה הוא חזר בו) ולקראת פתיחת שנת הלימודים תש"פ, הוציא הוועד היישובי מכתב למערכת החינוך העירונית שבו נכתב: "ועד ההורים היישובי בחיפה, כגוף המייצג את הורי העיר חיפה, רואה בחינוך מטרה עליונה בהבטחת עתיד ילדינו ועתיד הקהילה שלנו. שומה על מחנכים להיות זהירים באמירותיהם, בעצות שאותן הן משיאים לתלמידיהם ובהכוונה שאותה הם נותנים להם, בין אם זו הכוונה ישירה ובין אם עקיפה. זהירות זו מתחייבת שבעתיים עת עוסקים אנחנו בזהות התלמיד, בשאלות המהותיות המעסיקות אנשים בכלל וילדים ובני נוער בפרט, כמו מי אני ומה מקומי בחברה".

רפפורט רום: "לקראת פתיחת שנת הלימודים קורא ועד ההורים בחיפה למחנכים לחנך לסבלנות, לסובלנות ולקבלת האחר והשונה, ולחבר ולאהוב את הילדים באשר הם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר