רויטל אפלבאום
רויטל אפלבאום

נבחרה מנהלת חדשה לבית הספר תל חי

המנהלת שתחליף את גיא הולצמן שהודיע על סיום תפקידו היא רויטל אפלבאום, שהיתה בעבר מחנכת בבית הספר דגניה בטירת כרמל ומורה לחינוך גופני, למחשבים, להיסטוריה ולתחומים נוספים, ושימשה כמדריכה מחוזית בתחום החינוך לחיים בחברה

פורסם בתאריך: 15.8.19 14:53

רויטל אפלבאום נבחרה במכרז למנהלת בית הספר הממלכתי תל חי בנוה שאנן. אפלבאום, תושבת טירת כרמל, מחליפה בתפקידה את גיא הולצמן שהודיע בחודש מאי למשרד החינוך על סיום תפקידו לאחר ארבע שנים.

לאפלבאום תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך גופני וספורט ממכללת ווינגייט, ותואר שני במדעי המדינה בתחום המינהל הציבורי למנהלים מאוניברסיטת חיפה. נוסף על כך למדה אפלבאום אוריינות ושפה בלימודי תעודה במכללה האקדמית גורדון לחינוך ובתוכנית להכשרת מנהלי בתי ספר של מכון אבני ראשה במכללת אורנים לחינוך.

 

 

במסגרת ניסיונה המקצועי עבדה אפלבאום כמורה לאוריינות באגף שח"ר (שירותי חינוך ורווחה) בעיריית טירת כרמל, כרכזת העצמה בפנימיית כפר גלים וכרכזת חינוך לחיים בחברה במסגרת תוכנית מפתח הל"ב. כמו כן היא עבדה כמחנכת בכיתות ג'-ו' בבית הספר דגניה בטירת כרמל ולימדה מגוון מקצועות ובהם חינוך גופני, מחשבים, תרבות ישראל, היסטוריה, מולדת, גיאוגרפיה, תקשורת ולשון.

בתפקידה האחרון שימשה אפלבאום כמדריכה מחוזית בתחום החינוך לחיים בחברה ובהטמעת תוכנית מפתח הל"ב המתמקדת בטיפוח ערכים ומיומנויות חברתיות בחיבור למעגלי הליבה. משנת 2003 היא מתנדבת בבית תמחוי בטירת כרמל ובשנים 2005–2013 התנדבה בסניף אקי"ם בטירת כרמל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אשת חינוך

    המון הצלחה לך.
    מהמקום בו המנהל הקודם (שלא שווה אפילו שאקליד את שמו ) הביא את בית הספר- אפשר רק לעלות.
    עצתי לך – חזקי את המורות הוותיקות , הן הלב הפועם, האמיתי (ולא הצבוע , המלקק ) של בית הספר.
    ולסיום שוב תיקון לעורכי כלבו – למנהל הקודם נפתח הליך פיטורין מצד משרד החינוך (ראה גוגל "גיא הולצמן גמישות בהעסקה" ) כך שלהגיד שהוא בחר לעזוב זה לא מדויק בלשון המעטה.
    המון הצלחה לך ושנים טובות לאחר ארבע שנות סיוט שעברו על תל חי.

  2. מתן גפן

    גברת אשת חינוך, את מגיבה שוב ושוב באובססיביות אכולת שנאה. תתקדמי

  3. החינוך הפך לשמרטפות ושינון חומר.

    פעם בראש בתי ספר עמדו דוקטורים ואפילו פרופסורים.
    הולך ופוחת הדור.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    “שנזכור תמיד להסתכל קדימה באמונה ולצדדים באהבה”

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תגובה לאשת חינוך, עצתי לך היא לא לתת עצות למנהלת החדשה כי אם כן בעצתך במילים אחרות את אומרת לה תתעלמי מהמורות הצעירות ותחזקי את הוותיקות. הוותיקות חזקות ומחוזקות (אם מתייחסים באופן מקצועי לנושא) צריך לחזק בבית ספר את החדשות/צעירות/ וותיקות כולן צריכות עזרה ותמיכה וזו הבעיה שלא מבינים את זה ומפרשים זאת אחרת לראיה נשירה גדולה של מורים חדשים כי כנראה לא חיזקו אותן… ואם כבר גם המורות הוותיקות צריכות לחזק ולקבל את הצעירות (ויש כאלו) וכך למנהל אין צורך בכלל בלחזק אלא רק לתמוך מהצד. בסך הכל הוא עשה את תפקידו. לגבי לקק גם מהצד של הוותיקות לא חסר… אז עצתי לך – לא נותנים "טיפ" שכזה למנהלת חדשה להתחיל בהפרד ומשול. אלא אם כן את תומכת בזה?! ואז מפה מתחילות הבעיות ונוצרות הקבוצות של וותיקות מול חדשות. מערכת החינוך הוא מקום גדול לכל מורה יש את המקום לבוא לידי ביטוי והרווח נקי של הילדים, אז לא מקטרים פשוט עושים ולא משנה אם את חדשה או וותיקה יש מקום לכולם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר