אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
אוניברסיטת חיפה (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

אוניברסיטת חיפה תקיים יום פתוח וירטואלי

ב-4 בפברואר תקיים אוניברסיטת חיפה יום פתוח וירטואלי לכל התארים, שבו צוותי האוניברסיטה ימתינו למועמדים שיוכלו להתחבר אליהם מכל מקום ולשוחח עם נציגי מרכז הייעוץ למועמדים ועם נציגי החוגים באמצעות הטלפון, הצ'אט או הווטסאפ. כמו כן יתקיימו שיחות זום עם אנשי סגל ועם ראשי חוגים

פורסם בתאריך: 18.1.21 13:05

אוניברסיטת חיפה תקיים יום פתוח וירטואלי לכל התארים – תואר ראשון, תואר שני ולימודי מכינה – ביום חמישי, 4 בפברואר, בשעות 18:00-9:00. כל צוותי האוניברסיטה ימתינו למועמדים שיוכלו להתחבר אליהם מכל מקום שבו הם יבחרו ולשוחח עם נציגי מרכז הייעוץ למועמדים ועם נציגי החוגים באמצעות הטלפון, הצ'אט או הווטסאפ. כמו כן יתקיימו שיחות זום עם אנשי סגל, עם ראשי חוגים, עם סטודנטים ועם בוגרים.

נציגי מחלקות ההרשמה, שכר הלימוד, הדיקנט ועוד יעמדו לרשות המועמדים במשך כל היום, ולנרשמים ביום הפתוח יינתנו 50 אחוז הנחה בדמי הרשמה.

 

 

מהאוניברסיטה נמסר: "משבר הקורונה רק חידד עבור רבים את החשיבות בתואר אקדמי כפותח דלתות לשוק העבודה. בסימן מהפכת המולטי תואר של האוניברסיטה יתקיים היום הפתוח תחת הכותרת 'מולטי תואר – מולטי אפשרויות'. ביום זה יושם דגש על היתרונות הייחודיים ועל האפשרויות הרבות שמהפכת המולטי תואר מעניקה לבוגרי האוניברסיטה בעולם התעסוקה של המאה ה-21, ובעיקר על אשכולות הלימוד החדשים של האוניברסיטה שיאפשרו גם לבוגרי מדעי הרוח, החברה והחינוך למשל ללמוד קורסים ויסודות של תכנות, שפות מחשב וכד'".

עוד נמסר כי "במרכז תפישת המולטי תואר עומדת ההבנה כי שוק העבודה של המאה ה-21 דורש ידע רב תחומי וארגז כלים שכולל יכולות רחבות. שיטת המולטי תואר מורכבת משלושה רכיבים – קורסי העשרה לעולם החדש, שילובי חוגים יחודיים והקניית כלים יישומיים. החל משנה זו, חלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים של כל סטודנט הוא האפשרות להירשם לאחד משלושה אשכולות – אשכול מדעי הרוח, אשכול מדעי הנתונים ואשכול יזמות ומנהיגות. כל אשכול מעניק לסטודנטים קורסי העשרה נוספים לתחומי הלימוד שלהם, כולל שילובים שהיו עד כה כמעט בלתי אפשריים, כמו למשל סטודנט לספרות שלומד גם קורסי מבוא בתכנות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר