המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו (צילום: יח"צ)
המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו (צילום: יח"צ)

לא מסתפקים ביום אחד: שבוע פתוח במכללת ויצו

בשבוע הפתוח של המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה, שיתקיים ב-15-8 בפברואר, יקבלו המועמדים הסברים על המחלקות השונות - עיצוב גרפי, עיצוב אופנה, ארכיטקטורה, אמנויות הצילום והמסך וניהול. בשבוע הפתוח יארח המרכז באופן פרונטלי קבוצות קטנות של מתעניינים בהתאם להנחיות התו הסגול

פורסם בתאריך: 25.1.21 14:25

המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה יערוך שבוע פתוח לסטודנטים שמעוניינים ללמוד במכללה. במהלך השבוע הפתוח, שיתקיים ב-15-8 בפברואר יקבלו המועמדים הסברים על המחלקות לעיצוב גרפי (תקשורת חזותית), לעיצוב אופנה, לארכיטקטורה, לאמנויות הצילום והמסך ולניהול.

מויצו נמסר כי "המרכז רואה לנכון דווקא בעת הזו, שבה שאר המוסדות האקדמיים מקיימים ימים פתוחים בזום, להקדיש שבוע שלם שבו המרכז יהיה פתוח לארח באופן פרונטלי קבוצות קטנות של מתעניינים, בהתאם להנחיות התו הסגול של משרד הבריאות".

במהלך השבוע הפתוח יתקיימו במרכז סדנאות שונות מפגשים עם ראשי המחלקות ועם סטודנטים בשנים מתקדמות שבהם יינתנו מידע ומענה על שאלות הקשורות ללימודים במרכז. במסגרת זאת ייערכו הרצאות של יובל כספין בנושאי אופנה ותיאטרון ושל מעצב האופנה מאוריסיו פולצ'ק בנושאי מיחזור וקיימות, סדנאות של הקמת סט צילום ופיתוח פלטה, של יצירת תמונת פרופיל לרשתות החברתיות, של סמלים ומסיכות ומשמעותם, ושל רישום בפרספקטיבה, וסיור אדריכלי בעיר התחתית.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר