הדאמפלינגס של לי פו
הדאמפלינגס של לי פו

הדאמפלינגס של לי פו

לי פו אמנם מגיעה מרקע של מסעדנות - לפני שנחתה בחיפה לפני כשנה בעקבות בת הזוג שלה, היתה בבעלותה מסעדת נודלס בצ'ונגצ'ינג שליד סצ'ואן - אך למכור אטריות במשלוח או בטייק אווי זה לא ממש מציאותי. אז היא עשתה התאמות תוך כדי היכרות עם החך הישראלי, וכעת היא מייצרת דאמפלינגס בשלל טעמים

פורסם בתאריך: 11.10.20 17:31

משבר הקורונה גרם לאנשים לחשוב מחוץ לקופסה ובמקרים רבים לצאת מאזור הנוחות שלהם לטובת הפרנסה. לי פו אמנם מגיעה מרקע של מסעדנות – לפני שנחתה בחיפה לפני כשנה בעקבות בת הזוג שלה, היתה בבעלותה מסעדת נודלס בצ'ונגצ'ינג שליד סצ'ואן – אך למכור מנות של אטריות במשלוח או בטייק אווי זה לא ממש מציאותי, אז היא עשתה התאמות תוך כדי היכרות עם החך הישראלי והחלה לייצר דאמפלינגס בכל מיני טעמים.

פו, 32, הכירה לפני כחמש שנים את שרון סמול החיפאית שחיה בסין במשך עשר שנים, והן התחתנו לפני כשנתיים. סמול עוזרת בתרגום כי פו אינה דוברת עברית או אנגלית.

 

הדאמפלינגס של לי פו

הדאמפלינגס של לי פו

 

 

"התחלתי להכין גיוזות במגוון של מילויים – עוף, בקר, חזיר, צמחוני וטבעוני", מספרת פו, "לכולם יש את אותו הבצק, רק התיבול שלו שונה. ניתן לקנות גיוזות קפואות במחיר של שלושה שקלים ליחידה או גיוזות מבושלות במחיר של ארבעה שקלים ליחידה. ניתן לאדות את הכיסונים או לטגן בשמן, כל אחד לפי העדפתו".

יש משלוחים?

"דווקא עכשיו בגלל הסגר אין משלוחים. אני מכינה את הגיוזות וגם עושה את המשלוחים בעצמי, אך כרגע לא טוב לצאת, במיוחד כשאני לא דוברת את השפה. ניתן לבוא לאסוף ממרכז הכרמל. הכל נעשה בצורה היגיינית מאוד, עם כפפות ועם מסיכות. אנחנו מקבלות הזמנות בכל יום. זמן ההמתנה תלוי בגודל ההזמנה, אבל בדרך כלל היא מוכנה באותו היום".

טלפון להזמנות: 050-8680079

 

הדאמפלינגס של לי פו

הדאמפלינגס של לי פו

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תסבירו לה שהיא צריכה גם להתאים את עצמה למדינת ישראל. היא לא בסין.

    מי שמוכר חזיר – לא תודה בשום אופן.

  2. מעין

    רכשתי כבר פעמיים מליפו, פעם אחת מבושל ופעם אחת קפואים והכל הגיע בזמן וטעים טעים!! יאללה תפתחי מסעדה סינית נורמלית אחרי הקורונה אמן, בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר