זאזא כהן. "אתה יודע שבשביל לחסום צריך 50 דיווחים?" (צילום: סנדי אהרון)
זאזא כהן. "אתה יודע שבשביל לחסום צריך 50 דיווחים?" (צילום: סנדי אהרון)

מי מנסה להשתיק את זאזא כהן?

אחרי שחיוותה את דעתה תחת כל דף פייסבוק וחשבון אינסטוש נגד מינויו של רג'א זעאתרה לסגן ראש העיר חוותה זאזא כהן הפרעות ותקלות מוזרות בפיד שלה: "אני חושדת במישהו מסוים שיש לו דפים פיקטיביים והרבה יוזרים פיקטיביים”

פורסם בתאריך: 13.12.18 10:26

פרשת רג'א זעאתרה לא פסחה גם על זאזא כהן שהחליטה לצאת נגד המינוי ודאגה לפרסם את זה תחת כל דף פייסבוק וחשבון אינסטוש. זמן קצר אחר כך היא החלה להבחין בהפרעות בחשבון הפייסבוק שלה ובהתרחשויות לא ברורות כמו העלמת פוסטים שלה ושאר ענייני טכנולוגיה. כשהתקלות נמשכו הבינה כהן שבגלל תלונות על הפוסטים שלה ועל תגובותיה בפוסטים של אחרים היא נחסמה מלהגיב בכל מיני מקומות שעד היום היא היתה רגילה להגיב בהם.

 

 

כהן, ניסיונות השתקה?

“כבר כמה ימים אני שמה לב לפעילות מוזרה אצלי בפייסבוק ולא מבינה למה. עכשיו זה ברור – מנסים להשתיק אותי אז מדווחים על העמוד שלי. בהתחלה חשבתי שאני הוזה. אחרי שנפלטתי מפייסבוק התחלתי לקבל מפייסבוק הודעות על כך שהעמוד שלי מדווח והוא גם שלח לי רשימה של פוסטים שמישהו דיווח עליהם כפוסטים פוגעניים. כך גם על השיתוף של העצומה נגד המינוי של זעאתרה. אתה יודע שבשביל לחסום צריך 50 דיווחים? אני כבר חושדת במישהו מסוים שיש לו דפים פיקטיביים והרבה יוזרים פיקטיביים”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר