רותם פרנקל ואלי בן דיין (צילום: בועז כהן)
רותם פרנקל ואלי בן דיין (צילום: בועז כהן)

קרית חיים: בן דיין צפוי להודיע על פרישתו מהוועד

חבר ועד קרית חיים, אלי בן דיין, שעומד בראש סיעת "כן", יודיע בשבוע הבא על פרישתו מהוועד כאשר מסתמן שמי שיחליפו יהיה זה חבר הועד, רותם פרנקל. לאחר החגים מתוכננת הסיעה להתכנס במטרה לבחור יו"ר חדש

פורסם בתאריך: 5.9.21 11:04

חבר מועצת העיר, אלי בן דיין, שעומד בראש סיעת "כן" שהתמודדה בבחירות לוועד קרית חיים, צפוי להודיע בשבוע הבא על פרישתו מהוועד. מסתמן כי מי שעשוי להחליף אותו יהיה חבר הועד והפעיל השכונתי, רותם פרנקל.
בן דיין שימש כחבר הנהלת הועד במשך עשר שנים שמתוכן חמש שנים שימש כיו"ר ועדת הכספים. בתקופת כהונתו הוחלה תוכנית הבראה לשיפור מצבו הכספי של הועד. בבחירות האחרונות עמד בן דיין בראש סיעת "כן" לאחר שהיו"ר הקודם, ומי ששימש כיו"ר הועד, שלמה אוחיון – החליט לפרוש מהתמודדות בבחירות הנוכחיות.
בחודש יולי נערכו הבחירות לוועד שבהן את מירב הקולות קיבלה סיעת "תנופה" בראשותה של צילה ברוך (33 מושבים). רשימת "כן", בראשותו של בן דיין, זכתה ב-12 מושבים ובאותו מספר זכתה גם רשימת "קרית חיים 1" בראשותם של יצחק פיטרמן וחבר מועצת העיר מסיעת הירוקים מוטי בליצבלאו. הסיעה המשותפת "עצמאות" ו"עבודה" בראשותו של פסח טבק זכתה ב-9 מושבים, ואילו רשימת "לב לקרית חיים" בראשותו של עו"ד משה פרץ ב-5 מושבים.

 

 

בן דיין: "אני חושב שהגיעה העת להעביר את המקל לחברים חדשים אשר יובילו את הועד בשנים הקרובות. אני אמשיך לרכז מאמץ ואת הפעילות הציבורית שלי במועצת העיר לטובת השכונה ותושבי חיפה בכלל. כחב ר מועצת עיר שמייצג את קריית חיים אמשיך לפעול ולהילחם לטובת השכונה ולשתף פעולה עם כל גורם בועד. אני רוצה להודות להנהלת הועד הקודמת, למנכ"ל, לעובדי הועד ומפעל המים על העבודה והעשייה המשותפת רבת השנים שבאה לידי ביטוי בפעילות הנרחבת ואספקת מים איכותיים לתושבים".

 


 

 


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר