תנ"צ אהובה תומר ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)

האזינו לפודקאסט: "את סיפור הגבורה של אהובה תומר צריך לספר הרבה יותר"

מפקדת תחנת חיפה, תנ"צ אהובה תומר ז"ל, נספתה באסון הכרמל בדצמבר 2010. מפקדת מתנ"א, נצ"מ אתי מאירסון, שהייתה בזמן אסון הכרמל סגניתה של תומר ז"ל, מספרת בשיחת פודקאסט עם דובר המשטרה, אלי לוי, על המפקדת והחברה

פורסם בתאריך: 4.5.22 12:55

מפקדת תחנת חיפה, תנ"צ אהובה תומר ז"ל, נספתה באסון הכרמל בדצמבר 2010, בעת שזינקה אל אוטובוס הצוערים הבוער בעיקול המוות והצילה חיים. מפקדת מתנ"א, נצ"מ אתי מאירסון, הייתה בזמן אסון הכרמל סגניתה של תומר ז"ל. בשיחת פודקאסט עם דובר המשטרה, אלי לוי, רגע לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, דיברה מאירסון על תומר ואמרה: "אהובה תומר היא פספוס של החיים. היא פספוס כמפקדת, היא פספוס כחברה ואשת משפחה, לכולם סביבה למעשה נגדעו החיים ברגע האסון. את סיפור הגבורה של אהובה תומר צריך לספר הרבה יותר".

אתי מאירסון ואהובה תומר (צילום: דוברות המשטרה)

אתי מאירסון ואהובה תומר (צילום: דוברות המשטרה)

האזינו לפודקאסט:

 

 

נצ"מ מאירסון דיברה גם על תנ"צ ליאור בוקר וסנ"צ יצחק מלינה, שני קציני המשטרה שנספו אף הם באסון בזמן שזינקו אל האש בגבורה כדי להציל חיים. "ליאור בוקר היה איש של אנשים", אמרה מאירסון, "הוא היה יוצא דופן בחברתיות והיה איש מקצוע שעשה הכל בחינניות האופיינית לו. איציק היה קצין אמיץ שתמיד נהג להתנדב לכל משימה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר