תמי ברק ודוד עציוני (צילום: בועז כהן)
תמי ברק ודוד עציוני (צילום: בועז כהן)

טלטלה במערכת הפוליטית: תמי ברק שבה לתמוך בדוד עציוני

ברק נכנסה למועצת העיר במסגרת רשימתו של דוד עציוני, אך לאחר מכן הודיעה על התפצלותה מרשימתו יחד עם יעקב פיינגולד. כעת היא קוראת לעציוני להתמודד לראשות העירייה: "אני מתנצלת על כל מה שעשיתי לו. אני אוהבת אותו, ומקווה ובטוחה שהוא יעשה זאת בזמן הקרוב"

פורסם בתאריך: 21.6.22 14:23

חברת מועצת העיר, יו"ר נעמת במרחב חיפה לשעבר ורכזת התרבות בהסתדרות של אזור הצפון, תמי ברק, שבה לתמוך בסגן ראש העירייה לשעבר, המשנה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, עו"ד דוד עציוני.

בשיחה עם "כלבו חיפה – והקריות" אמרה ברק: "אני חוזרת לתמוך בדוד עציוני. אני מפצירה בו להצהיר על התמודדותו לראשות עיריית חיפה. אני מתנצלת על כל מה שעשיתי לו. אני אוהבת אותו ומקווה ובטוחה שהוא יעשה זאת בזמן הקרוב".

 

 

ברק הייתה חלק מרשימת "חיפה מתחדשת" של עציוני בבחירות בשנת 2018 והוצבה במקום השלישי, אולם טרם הקמת אופוזיציית השינוי, חברה ליעקב פיינגולד, חבר נוסף בסיעתו של עציוני, והשניים הודיעו על התפצלותם מרשימתו. במקביל, הודיע עציוני כי הוא מתפטר מתפקידו כסגן ראש העירייה, ובהמשך מונה למשנה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון.

ההערכות במערכת הפוליטית המקומית הן כי עציוני יכריז על התמודדותו לראשות העיר. על פי סקר שפורסם במארס האחרון ב"כלבו – חיפה והקריות", אילו הבחירות היו מתקיימות היום, עציוני היה זוכה ב-39 אחוז מהקולות, בעוד קליש-רותם הייתה מקבלת 19 אחוז.

עציוני אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני שמח על הודעתה של חברתי תמי ברק. כולנו בני אדם, וכולנו עושים בחירות שגויות וטעויות. החוכמה הגדולה היא לדעת להתנצל עליהן ולסלוח. אני מקבל את התנצלותה ושמח מאוד שהיא רואה בי ראש העירייה הבא. כמובן שאחרי קריאה כזו אצטרך לשקול את דרכי, ואני מאמין שדרכנו תשתלב יחד מהר מהצפוי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר