המטרונית (צילום: טיטאן רקס)
המטרונית (צילום: טיטאן רקס)

הוגש כתב אישום נגד החשוד בתקיפת נהג המטרונית בחיפה

מחקירת האירוע עולה, כי לאחר שהנהג העיר לחשוד, תושב חיפה (31) על התנהגותו, החשוד תקף את הנהג במכות אגרוף בפניו, בחזהו וברגליו תוך שהוא מאיים עליו וגורם לו לחבלות רבות ולשבר באפו

פורסם בתאריך: 16.8.22 14:26

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד תושב חיפה בחשד שתקף נהג מטרונית בחיפה וגרם לשבר באפו.

המשטרה פתחה בחקירה בשבוע שעבר עם קבלת תלונה מנהג מטרונית על כך שהותקף על ידי נוסע. מחקירת האירוע עולה, כי לאחר שהנהג העיר לנוסע החשוד על התנהגותו, החשוד תקף את הנהג במכות אגרוף בפניו, בחזהו וברגליו תוך שהוא מאיים עליו וגורם לו לחבלות רבות ולשבר באפו.

 

בתוך כך, בתום חקירה מאומצת בתחנת משטרת חיפה, חשפו שוטרי התחנה את זהותו של החשוד במעשה, תושב חיפה (31) ועצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום, כאמור, הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

מארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית, המאגד את רוב נהגי האוטובוסים בישראל, נמסר: "הגשת כתב האישום נגד תוקף הנהג הוא צעד מבורך וחשוב. התחבורה הציבורית בכלל והאוטובוסים בפרט הם סמל שלטון ולכן הנהגים והנוסעים מותקפים. משרד התחבורה חייב לאמץ במהירות הבזק את התוכנית לצמצום האלימות והטרור שהוכנה על ידי ארגון הנהגים וההסתדרות הלאומית, תוכנית שהייתה יכולה למנוע את הפציעה של הנהג באירוע הנפשע. רק כך נהגי האוטובוסים יהיו מוגנים לחלוטין. אסור שדם הנהגים יהיה הפקר".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר