המלונית לילדים חולי סרטן של עמותת לב ח"ש
המלונית לילדים חולי סרטן של עמותת לב ח"ש

אלפר הסיר את המלונית מסדר היום, חברים בוועדת המשנה נטשו את הדיון

סגן ראש העיר מיכי אלפר, המשמש יו"ר יועדת המשנה לתכנון ובנייה, הודיע על הסרה מסדר היום של נושא הלגליזציה למלונית לילדים חולי סרטן שמקימה עמותת לב ח"ש. חברי הוועדה שהתנגדו למהלך נטשו את הישיבה בזעם. שרית גולן שטיינברג: "זהו המשך הפגיעה של הנהלת עיריית חיפה בעמותה. איפה הלב שלהם?"

פורסם בתאריך: 6.9.22 09:27

מהומה התרחשה אמש (שני) בוועדת המשנה לתכנון ובנייה. טרם פתיחת הישיבה הודיע סגן ראש העיר מיכי אלפר, המשמש יו"ר הוועדה, על הסרת נושא הלגליזציה למלונית לילדים חולי סרטן ברחוב חיל הים בבת גלים, סמוך לקריה הרפואית רמב"ם, מסדר היום של הוועדה. ההודעה גרמה לזעם בקרב חברי הוועדה שהתנגדו למהלך, וכשהגיע המועד המקורי לדיון בנושא נטשו אביהו האן, אלי בן דיין, יואב רמתי, שרית גולן שטיינברג וסופי נקש נטשו את הישיבה. יצוין כי אלפר זכה לגיבוי מהיועצת המשפטית של הוועדה עו"ד קרן גולדשמידט.

כזכור, לפני כשלושה שבועות הוציא האגף לפיקוח על הבנייה במינהל ההנדסה צו מינהלי להפסקת העבודות למלונית. בתגובה הגישה העמותה בקשה דחופה לבית המשפט לעניינים מקומיים בחיפה לעיכוב ו/או לביטול צו להפסקת העבודות שהוציאה העירייה למלונית, ובשבוע שעבר ביקשה לזמן לעדות שלושה בכירים בעירייה – סגן ראש העיר ויו"ר ועדת המשנה מיכי אלפר, מהנדס העיר אריאל וטרמן ומנהל אגף נכסים ניר גראואר – וטענה לאכיפה בררנית ולשיקולים זרים בהוצאת הצו.

 

 

אתמול (שני) נראה היה כי מסתמן פתרון למשבר המשך הבנייה לאחר שאגף הנכסים בעירייה הודיע כי אין לו התנגדות לאישור הלגליזציה לאחר שהוצאה מטעמו לעמותה דרישה להגיש בקשה להארכת ההיתר "בכפוף לכך שההיתר שיוארך, תוקפו יהיה על שם העמותה". גם צוות משרד מהנדס העיר התייחס למתן לגליזציה למבנה והמליץ לאשר את הבקשה להסבת היתר הבנייה על שם העמותה ולהאריך את תוקף היתר הבנייה לתקופה נוספת של שנה עד 1 בספטמבר 2023 בתנאים מסוימים. בערב כאמור השתנתה התמונה לאחר שאלפר, אשר ידוע ביחסו התקיף לעמותת לב ח"ש, הודיע על הסרת הנושא מסדר היום.

גולן שטיינברג: "הודענו לאלפר שאם הוא מוריד את הנושא מסדר היום, כאשר בית המשפט מחכה למוצא פיה של הוועדה המקומית בשאלת הבקשה לדיון בשינויים בהיתר, לא נסכים להמשיך ולקיים דיון. זה אקט בריוני של ממש כאשר קיים חשש לניגוד עניינים שעל היועצת המשפטית לבדוק אותו. אמרנו לו שהוא והיועצת המשפטית יכולים לצאת החוצה לכמה דקות ולבדוק את הטענה לניגוד עניינים, אך הם לא רצו לעשות את זה, ואלפר התעקש להוריד את הנושא מסדר היום. זהו המשך הפגיעה של הנהלת עיריית חיפה בעמותה, שכל חפצה הוא להקים מלונית לילדים חולי סרטן. איפה הלב שלהם?".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמרי

    עוד אחת מהטעויות הקשות של קליש. למנות את אלפר – שברור שמלא ניגודי אינטרסים ולא היה ראוי שיהיה ראש ועדה מקומית.
    פשוט עשתה כל טעות אפשרית בקדנציה שלה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר