יוסי מסינגר (בחולצה הכחולה) וצוות מצילי בת גלים שהציל את חייו (צילום: דוברות עיריית חיפה)
יוסי מסינגר (בחולצה הכחולה) וצוות מצילי בת גלים שהציל את חייו (צילום: דוברות עיריית חיפה)

מצילים הצילו אדם שאיבד את הכרתו בזמן רחצה בים

בשבוע שעבר הגיע יוסי מסינגר לרחוץ בחוף בת גלים. לאחר כמה דקות הוא איבד את הכרתו והחל לצוף כשראשו בתוך המים. המצילים בחוף זיהו את הסיטואציה, הגיעו במהירות למסינגר והוציאו אותו מהמים. היום הוא הגיע לחוף כדי להודות להם

פורסם בתאריך: 12.9.22 15:30

בשבוע שעבר הגיע יוסי מסינגר, תושב חיפה, לרחוץ בחוף בת גלים לאחר שסיים פעילות ספורטיבית. לאחר דקות אחדות שבהן הוא שהה במים, איבד מסינגר את הכרתו והחל לצוף כשראשו בתוך המים. המציל הוותיק טוני עאסי, שהיה באותה עת בסוכת המציל, זיהה שמסינגר שוכב במים הרדודים והבין מיד שהוא נמצא במצוקה. עאסי הקפיץ מציל נוסף, אמיר אסחאק, שגלש לעבר מסינגר על גבי מוט הגלישה של תחנת ההצלה. מנהל התחנה הסמוכה יהודה פינטו והמציל גיא מקולה, שעסקו בפעילות ספורט בחוף, הצטרפו לאסחאק, הגיעו במהירות למסינגר והוציאו אותו מהמים אל החוף.

פינטו, שהוא חובש בהכשרתו, ומצילים נוספים החלו לבצע פעולות החייאה במסינגר במשך דקות ארוכות, עד שהוא חזר להכרה והחל לנשום באופן עצמאי. עד שכוחות מד"א הגיעו לחוף הספיק מסינגר להתאושש, ובהמשך פונה לקריה הרפואית רמב"ם להמשך טיפול.

 

 

היום (שני) חזר מסינגר לחוף בת גלים, עלה לתחנת ההצלה ביחד עם אשתו והודה לצוות המצילים.

מנהל אגף החופים בעיריית חיפה חיליק אמסלם: "שוב הוכחו מחויבותם ומקצועיותם של מצילי חיפה. מדובר בטביעה 'שקטה' שמקשה על הזיהוי. עירנותם הגבוהה ותגובתם המהירה והמקצועית צוות מצילי בת גלים הצילו את חייו של המתרחץ. אני שב והזהיר את הציבור מפני רחצה בים ללא פיקוח מציל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר