צועדים בחוף (צילום: דוברות עיריית חיפה)
צועדים בחוף (צילום: דוברות עיריית חיפה)

ביום שישי: חיפה תציין את יום ההליכה הבינלאומי

הצעידה לרגל יום ההליכה הבינלאומי תתקיים בחוף נאות בקרית חיים, ברחבת המחוללים בחוף דדו ובכיכר פאפא בבת גלים בסימן חודש המודעות לסרטן השד ותחת הכותרת "צועדות.ים יחד" לקידום מודעות קהילתית ומשפחתית

פורסם בתאריך: 23.10.22 10:10

חיפה תציין ביום שישי את יום ההליכה הבינלאומי בכמה מוקדים בחופי העיר. הצעידה תתקיים בחוף נאות בקרית חיים, ברחבת המחוללים בחוף דדו ובכיכר פאפא בבת גלים בסימן חודש המודעות לסרטן השד ותחת הכותרת "צועדות.ים יחד" לקידום מודעות קהילתית ומשפחתית.

הפעילות היא פרי שותפות של רשות הספורט, מחלקת קידום בריאות במינהלת 2030 והיועצת לשוויון מגדרי בעיריית חיפה, ולמשתתפים יחולק שי החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד לגמר המלאי.

מנהל רשות הספורט בעיריית חיפה ניר שאול: "יום ההליכה הבינלאומי מייצג את מהות הספורט העממי – בריאות, קהילתיות ואחווה. אני מזמין את הציבור החיפאי ליטול חלק ביום ההליכה ולעלות את המודעות לאורח חיים בריא ופעיל".

מנהלת תוכניות חברתיות קהילתיות במינהלת 2030 מירב קובריגרו: "אנו מעודדים את התושבים לצאת לצעוד, ובכך גם להעלות מודעות לחשיבות האבחון המוקדם לגילוי סרטן השד אשר מציל חיים. פעילות זו היא חלק משלל תכנים המתקיימים החודש לציון הנושא".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כולנו צועדים - גם נשים וגם גברים צועדים

    צועדים זה לשון רבים לזכרים ונקבות אין צורך בביטויי מגדריזם של צועדות.דים אל תמציאו לנו המצאות גרועות בעברית.

  2. אריה

    תומך בתגובה שלפני. רק צריך להבין יותר לעומק מה קורה כאן. יכלו לכתוב צועדים/ות אבל זה מתאר רק 2 מינים זכר ונקבה. לטענתם ההזויה יש עוד 5 מינים שהם הלהט"בים ולכן הם מתעקשים על הנקודה המגדרית כדי לתאר את כל המנעד שבין הגבר לאישה. את הדברים האלה למדתי רק מדברים של אבי מעוז מהציונות הדתית. אז אם אתם רוצים להפסיק את הרס השפה החברה והמדינה תיבחרו בו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר