תבור להט וד"ר דניאל זחריאס
תבור להט וד"ר דניאל זחריאס

חתונת השנה בקהילה הגאה: להט וזחריאס מתחתנים

ב-11 בנובמבר יתחתנו יו"ר סיעת מר"צ במועצת העיר תבור להט ובן זוגו בכשבע השנים האחרונות ד"ר דניאל זחריאס. החתונה תתקיים בטקס אזרחי במקסיקו, מולדתו של זחריאס, בנוכחות הורי החתנים ומספר מצומצם של חברים. להט: "מקווה שבקרוב יגיע היום שבו סופסוף כל אחד יוכל להתחתן עם מי שהוא אוהב"

פורסם בתאריך: 23.10.22 10:32

יו"ר סיעת מר"צ במועצת העיר תבור להט יינשא ב-11 בנובמבר לבן זוגו בכשבע השנים האחרונות ד"ר דניאל זחריאס. החתונה תתקיים בטקס אזרחי במקסיקו סיטי, מקסיקו, מולדתו של החתן המאושר, בנוכחותם של הורי החתנים ומספר מצומצם של חברים.

בחודש אפריל התארסו השניים בכרם בצפון, שם התקיים הדייט הראשון שלהם. את הזוגיות בין השניים חשף להט בריאיון ב"כלבו – חיפה והצפון" באוגוסט לפני שנתיים, כשהרוחות בעיר סערו סביב תמיכתה או אי תמיכתה של עינת קליש רותם בקהילה הגאה. חודש לאחר מכן התפטר להט מתפקידו כמחזיק תיק הגאווה בעירייה, שבו הוא החזיק מתוקף ההסכמים הקואליציוניים בין קליש רותם למר"צ. בהמשך, כשלא היה חבר מועצה, הוא ניסה לקדם יוזמה להכרה בזוגות חד מיניים מטעם העירייה – יוזמה שלא צלחה מבחינה משפטית. בשנה שעברה, כשהודיע יו"ר הסיעה דובי חיון על התפטרותו מהמועצה, להט החליף אותו.

 

 

להט: "אנחנו מתרגשים לטוס למקסיקו ולהתחתן אחרי שש וחצי שנים ביחד. כל המשפחה וחלק מהחברים יגיעו עד לשם, ובטוח יהיה כיף. טיפה מבאס שלא יכולנו מלכתחילה להתחתן בארץ, ואני מקווה שבקרוב יגיע היום שבו סופסוף כל אחד יוכל להתחתן עם מי שהוא אוהב – זוגות הומואים, לסביות, סטרייטים וכל זוג אחר שירצה למסד את אהבתו על מדרגות העירייה או בכל מקום אחר בארץ שירצו בו. באותה הנשימה אני מפציר בראש העיר לקיים את החלטת המועצה שמאפשרת מיסוד זוגיות ומתן כרטיסי משפחה – דבר שעדיין תקוע מסיבות פוליטיות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר