להט, זחריאס וטבעת האירוסין
להט, זחריאס וטבעת האירוסין

לראשונה בחיפה: חבר מועצת עיר יינשא לבן זוגו

תבור להט, יו"ר סיעת מר"צ בעיר ויועצו של שר הבריאות ניצן הורוביץ, יינשא לבן זוגו, ד"ר דניאל זחריאס לאחר שש שנות זוגיות. זחריאס הציע בשבת האחרונה נישואין ללהט וזה האחרון השיב לו בחיוב, איך לא. על החתונה העתידית אומר להט: "אני מקווה שזה יהיה בשנה הקרובה"

פורסם בתאריך: 26.4.22 08:23

חבר מועצת העיר, יו"ר סיעת מר"צ תבור להט, יינשא לבן זוגו, ד"ר דניאל זחריאס. על הצעד מודיעים השניים לאחר שזחריאס הציע ללהט נישואים ביום שבת האחרון.

להט וזחריאס חגגו בשבת האחרונה שש שנות זוגיות, ולציון המאורע לקח זחריאס את להט לפיקניק רומנטי במקום בו התקיימה פגישתם הראשונה. להט: "הוא לקח אותי ליום כיף כי זה היה יום השנה השישי להיכרות שלנו ולכך שאנחנו ביחד, אז הוא לקח אותי לאיפה שנפגשנו לראשונה בכרם נפלתי בגליל העליון שם עבדתי ביקב, בכרמים, ושם עשינו דייט. אז אחרי שש שנים הוא לקח אותי לשם ועשינו פיקניק, וכבר הרבה זמן אני רוצה להתחתן והוא יודע את זה, אבל לא ציפיתי וכבר לא היה לי הרבה ציפיות שהוא יציע, ואז הוא הציע לי".

להט מוסיף בהתרגשות: "האמת שזה היה די מרגש כי הוא היה מאוד מקורי. הוא הכין טבעת מהסוגר של השמפניה שנקרא 'הכלוב של השמפניה' כי זה מסמל את ההיכרות שלנו בכרמים".

 

באוגוסט 2020 הוציא לראשונה להט את הזוגיות עם זחריאס לאור בכתבת מגזין ב"כלבו חיפה והקריות". הוא גולל בה את סיפור היכרותם עוד ב-2016 באמצעות יישומון ההיכרויות 'טינדר' כשזחריאס, יהודי ממוצא מקסיקני, הגיע לביקור בישראל ונשאר בה בעקבות האהבה. כבר אז התוודה להט על הרצון שלו להינשא לזחריאס. אולם להט נאלץ להמתין עד לרגע זה: "אני טחנתי לו את השכל במהלך הפיקניק, שאלתי אותו מה הוא רוצה ואז הוא כבר לא הרגיש נעים וכבר הציע לי. הוא אמר שהוא רוצה שנחיה ביחד ושהוא לא רואה את החיים שלו בלעדי ושהוא רוצה להתחתן איתי ואז הוא הוציא את הטבעת. אני חשבתי שהוא צוחק, וארבע פעמים שאלתי אותו אם הוא רציני, כי גם הטבעת לא נראתה לי אמיתית. ואז הוא אמר ש"כן" ובכה והתרגש ואז גם אני הבנתי שהוא רציני וגם התחלתי לבכות ואמרתי לו שאני אוהב אותו וגם רוצה לחיות איתו".
להט היה בין חברי המועצה הבולטים שנאבקו להוצאת תעודת זוגיות מטעם עיריית חיפה, נושא שהיווה מוקש עבור קליש רותם. לשאלת מועד החתונה הוא משיב: "אני מקווה שזה יהיה בשנה הקרובה".

 


 

 


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר