הווטרינר העירוני ד"ר יאיר וייס (צילום: בועז כהן)
הווטרינר העירוני ד"ר יאיר וייס (צילום: בועז כהן)

הווטרינר העירוני ד"ר יאיר וייס הוא ההרוג בנחל סער

ד"ר יאיר וייס נהרג אתמול במהלך טיול בנחל סער ברמת הגולן. וייס (63) נפל מגובה של כמה מטרים בעת שטייל עם בנו. חובשי יחידת חילוץ גולן - יחידת מתנדבים של משטרת ישראל - ביצעו בו פעולות החייאה, אך רופא של יחידת 669 שהגיע למקום במסוק חיל האוויר נאלץ לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 6.5.23 12:15

אבל כבד בעיריית חיפה: הווטרינר העירוני ד"ר יאיר וייס נהרג אתמול (שישי) במהלך טיול בנחל סער ברמת הגולן. וייס, נשוי בשנית ואב לשלושה ילדים, היה בן 63 במותו.

וייס, תושב זכרון יעקב וחובב טיולים מושבע, נפל מגובה של כמה מטרים בעת שטייל עם בנו בנחל סער. חובשי יחידת חילוץ גולן – יחידת מתנדבים של משטרת ישראל – ביצעו בו פעולות החייאה, אך רופא של יחידת 669 שהגיע למקום במסוק חיל האוויר נאלץ לקבוע את מותו. בשל תוואי השטח המורכב והסבוך הקימו מתנדבי היחידה מערכת חבלים שבאמצעותה הם חילצו את גופתו של וייס ואת בנו.

וייס היה בוגר המחזור הראשון בפקולטה לרופאה וטרינרית ברחובות והתמחה בבריאות הציבור. בשנת 1992 הוא החל לעבוד כווטרינר בעירייה, ומשנת 2018 הוא ניהל את מערך השירות הווטרינרי בעירייה.

 

 

ראש מינהל התפעול בעירייה אוהד דורפמן: "הידיעה על מותו בטרם עת של ד"ר וייס ז"ל הכתה בי קשות. יאיר היה איש מקצוע למופת, אהוב על כל חבריו לעבודה, אדם שעמד על האמת המקצועית שלו גם כשזו לא היתה נוחה, ותמיד עשה זאת בצניעות ובדאגה חסרת פשרות לבריאות הציבור ולרווחת בעלי החיים בעיר. לכתו היא אבידה קשה בראש ובראשונה לבני משפחתו, אך גם לנו – חבריו לעבודה ומכריו הרבים שאהבו והעריכו אותו מאוד. יאיר יחסר לכולנו מאוד, יהיה זכרו ברוך".

ראש העיר עינת קליש רותם: "קיבלתי בתדהמה ובצער רב את הבשורה הקשה על מותו הטראגי של ד"ר וייס. ברצוני להביע את תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל עובדי עיריית חיפה למשפחתו ולחזק אותה בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך".

הלווייתו תתקיים ביום שלישי בשעה 10:00 בבית העלמין זכרון יעקב.

 

פעולות החילוץ בנחל סער (צילום: דוברות המשטרה)

פעולות החילוץ בנחל סער (צילום: דוברות המשטרה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אגודת חובבי החתולים בישראל

    המומים ומרכינים ראש בתדהמה ובצער כבד מנשוא בשם אגודת חובבי החתולים בישראל נוכח הידיעה על מותו הטראגי של ד"ר יאיר וייס שהיכתה בנו קשות. אין מילים… אסון גדול ואבידה ענקית לפועלים לרווחת חתולי העיר. תמיד היה קשוב ומוכן לסייע ותרם רבות מנסיונו העשיר ורב השנים. השאיר אחריו מורשת ענקית. משתתפים בצער המשפחה בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך.

  2. אגודת חובבי החתולים בישראל

    הצעה לנוסח מודעת אבל:
    המומים ומרכינים ראש בתדהמה ובצער כבד מנשוא בשם אגודת חובבי החתולים בישראל נוכח הידיעה על מותו הטראגי של ד"ר יאיר וייס שהיכתה בנו קשות. אין מילים… אסון גדול ואבידה ענקית לפועלים לרווחת חתולי העיר. תמיד היה קשוב ומוכן לסייע ותרם רבות מנסיונו העשיר ורב השנים. משתתפים בצער המשפחה בשעה קשה זו. השאיר אחריו מורשת ענקית. יהי זכרו ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר