חוף הכרמל (צילום: ניר בלזיצקי)
חוף הכרמל (צילום: ניר בלזיצקי)

כל חופי הרחצה העירוניים ירושתו במצלמות אבטחה

בוועדת הביטחון העירונית דווח כי אל חוף נאות בקרית חיים ואל חוף בת גלים, שבהם כבר הותקנו מצלמות אבטחה, יצטרפו שאר החופים. המצלמות יחוברו לחדר הבקרה בעיריית חיפה וישמשו למניעת ונדליזם ואלימות ולשמירה על הסדר

פורסם בתאריך: 8.4.18 15:40

חופי הרחצה העירוניים וסביבתם ירושתו בקרוב במצלמות שיחוברו לחדר הבקרה הראשי במוקד המבצעי של אגף הביטחון בעיריית חיפה ולחדר בקרה משני בחוף זמיר – כך דיווח מנהל האגף לביטחון ושירותי חירום בעירייה יאיר זילברמן בישיבת ועדת הביטחון העירונית. המצלמות יעבירו תמונות מהחופים וממגרשי החניה שלידם, כפי שנעשה כבר בחוף נאות ובחוף בת גלים שבהם הותקנו מצלמות בשנה שעברה.

נוסף על כך הותקנה מצלמת אבטחה מעל מבנה המכון לחקר הימים והאגמים אשר עוקבת אחרי המתרחש בפארק שקמונה, ובהמשך תותקן מצלמת אבטחה מעל מחלף אלנבי שתעביר תמונות גם מפארק שקמונה ומטיילת יוברט המפרי שמחברת את טיילת בת גלים לפארק ושבנייתה נשלמת בימים אלה.

 

 

יו"ר ועדת הביטחון העירונית ד"ר איתי גלבוע: "כל החופים העירוניים מחוף נאות בקרית חיים בצפון ועד חוף הסטודנטים בדרום יחוברו למצלמות. המצלמות ייתנו לנו מידע בזמן אמת על מה שקורה בחופים – החל מפריצה לרכבים ולעסקים, דרך תאונות דרכים ועד לבעיות בחוף. עיקר הבעיה היא בחופש הגדול ובחופשות הארוכות במהלך השנה, כאשר צעירים רבים מגיעים לחוף וחלקם מביאים בקבוקי שתייה מזכוכית בניגוד לחוק. כשהם ייקלטו במצלמה יישלח אליהם פקח או שוטר. לפעמים מתפתחות קטטות בחוף או מתרחשים מקרים של השחתת מתקנים ותאי והשירותים, וגם לכך המצלמות ייתנו מענה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למצלמות יש כסף לאורות ומגיני דוד זוהרים כולל אורות ומנורות במרכז הכרמל יש כסף אבל לשפץ 50 מטר שבהם נמצא 30 שנה הוסטל יפה נוף לזה אין כסף לשים קישוט על האי תנועה בצומת הנשיא החורשה לזה אין כסף עיריית חיפה לא מתייחסת להוסטל ולנכים כי נכים זה דבר לא רצויים בחיפה הגיע הזמן שיונה יהב יבוא לראות את הסבל שלנו ואיך שני בכירים בעירייה מתעללים בנו

  2. עידו

    איזו בשורה נהדרת..איזה יופי..מצלימות אבטחה בחופים..הגיע הזמן לזה מזמן..כל הכבודדדד..!!!

  3. ...

    בשורה נהדרת וטוב שעשו את זה אבל לא יפה בשירותים ובתאי הלבשה !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר