מיכה שטרית ועובדי חיפה כימיקלים (צילום: אלברט סופר)
מיכה שטרית ועובדי חיפה כימיקלים (צילום: אלברט סופר)

מיכה שטרית צילם קליפ עם עובדי חיפה כימיקלים

הזמר מיכה שטרית התגייס לטובת העובדים שנמצאים כבר כמעט שנה בחופשה ללא תשלום בגלל משבר האמוניה, וצילם איתם קליפ לשירו "אינתי עומרי" שפורסם לפני 20 שנה ועוסק במפעל שנסגר בגלל מאבקים כלכליים ופוליטיים

פורסם בתאריך: 24.5.18 15:59

למאבקם של עובדי מפעל חיפה כימיקלים מצטרפת דמות מוכרת – הזמר מיכה שטרית. רכז מטה צפון של ארגון כוח לעובדים אלברט סופר אשר מייצג את העובדים פנה לשטרית והוא נעתר ובא לצלם עם העובדים, שנמצאים כבר כמעט שנה בחופשה ללא תשלום, קליפ לשירו המוכר "אינתי עומרי". השיר פורסם לפני 20 שנה בדיוק, ומילותיו כאילו נכתבו במיוחד לסיטואציה שבה נמצאים עובדי המפעל: "סוגרים את המפעל, בואי נלך הביתה/ זה לא משתלם, לא משתלם, לא משתלם/ זה עניין של כלכלה, של פוליטיקה/ עניינים שברומו של עולם/ אבל לא בעניין, לא בעניין שלנו/ ואת יפה, כל כך יפה/ וכמו אז גם עכשיו אינתי עומרי".

 

 

דובר ארגון כוח לעובדים יניב בר אילן: "שטרית הוא תושב הצפון, והוא כתב את השיר 'אינתי עומרי' על סיטואציות מוכרות לצערנו – מפעלים שנסגרים, אנשים שהולכים הביתה ופוליטיקאים שמבלבלים את המוח. פנינו אליו ותיארנו בפניו את המצב של עובדי חיפה כימיקלים צפון שכבר שנה לא עובדים למרות שהמפעל הוא רווחי, אבל מאבקי אגו בין עיריית חיפה להנהלה והתעלמות של המדינה יצרו מצב שהעובדים האלה יושבים בבית בחופשה ללא תשלום, שהיא הכל חוץ מחופשה. שטרית הזדהה מאוד עם הרעיון של ציון 20 שנה מרות מאוד שמוכיחות כי לא הרבה זז פה, ושמח להזדהות עם המצוקה של העובדים".

שטרית: "קשה וכואב מאוד לראות את המצב הזה. הלב שלי תמיד עם העובדים, ולא היה לי שום היסוס לקחת חלק בזה. אנחנו מייחלים לפתרון מהיר ולכך שהעובדים האלה לא ישלמו את מחיר פינוי מיכל האמוניה. אנחנו רוצים צדק לכל – שהאמוניה תפונה מהאזור ושהעובדים יפוצו ולא יאבדו את מקום העבודה שלהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר