עינת קליש רותם. מינוי פוליטי? (צילום: שלומי כהן)
עינת קליש רותם. מינוי פוליטי? (צילום: שלומי כהן)

קליש רותם תציג בקרוב את חזון התיירות של חיפה

במפגש של חברי התאחדות המלונות באזור חיפה והצפון שיתקיים ב-24 במרץ תציג ראש העיר את חזון התיירות שלה לעיר ואת הפרויקטים התיירותיים המתוכננים בסביבה

פורסם בתאריך: 5.3.19 14:02

ראש העיר עינת קליש רותם וממלא מקומה נחשון צוק, המכהן גם כיו"ר העמותה לתיירות ונופש חיפה, יתארחו במפגש הקרוב של חברי התאחדות המלונות באזור חיפה והצפון ויציגו את חזונם התיירותי לחיפה.

בהזמנה למפגש שייערך ב-24 במרץ צוין כי קליש רותם וצוק יציגו "את חזון התיירות המעודכן בעיר ופרויקטים תיירותיים המתוכננים בסביבה". במפגש ישתתפו גם נציגי הנהלת התאחדות המלונות בישראל שיסקרו את פעילותה.

 

 

השתתפותם של קליש רותם וצוק במפגש מעוררת עניין רב מכיוון שהם אמורים לפרט בו את תוכניות העבודה של המערכת העירונית בהנהגתם לקידום תחום התיירות בחיפה. ניסיון של "כלבו – חיפה והצפון" להביא לידיעת הציבור מידע באשר לכיווני ההשקעות של המערכת העירונית בשנה הנוכחית בתחום התיירות לא צלח בשבוע שעבר לאחר שדוברות העירייה בחרה שלא להשיב לשאלות שהופנו אליה לצורך ביאור סעיפי תקציב הפיתוח של העירייה לשנת 2019. באשר להקצאת 650,000 שקל ל"מיזמים תיירותיים" שאל האתר מהם המיזמים ומהן הציפיות מביצועם, אך השאלות נותרו ללא מענה ותקציב הפיתוח אושר במועצת העיר ללא דברי הסבר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אין מה לחפש.

    איזו סיבה יש לתיירים להישאר בחיפה.
    חבל שיש פה את הבהאים. תיירים לא לומדים דבר על היהדות, כל בתי הכנסת מוזנחים ולא תיירותיים, מערת אליהו מוזנחת, והמושבה הפכה לציר מסעדות צרבת מצועצעות ורועשות שהשתלטו על הרחוב עם ריחות שמן שרוף

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר