תחנת עיר תחתית של הכרמלית
תחנת עיר תחתית של הכרמלית

החל מיום ראשון: עיצומים בכרמלית

ביום ראשון יחלו העיצומים בכרמלית והיא תושבת בשעות 9:00-7:00 ו-16:30-14:30. הסיבה: סירובו של משרד האוצר לחתום על הסכם קיבוצי בשל התנגדותו לשלושה סעיפים בהסכם - העלאה של האש"ל משבעה שקלים ל-18 שקל ביום, מתן רבע שעה למקלחת לפני סיום המשמרת והחלת חופשת מחלה החל מהיום הראשון

פורסם בתאריך: 5.4.19 18:36

עובדי חברת הכרמלית מממשים את איומם: ביום ראשון יחלו העיצומים בכרמלית והיא תושבת בשעות 9:00-7:00 ו-16:30-14:30. כפי שפורסם אתמול (חמישי) ב"כלבו – חיפה והצפון", ועד עובדי הכרמלית, שמנהלים כבר זמן רב משא ומתן על הסכם קיבוצי מול משרד האוצר, החליטו לנקוט עיצומים לנוכח סירובו של האוצר לחתום על ההסכם מולם. האוצר מעכב את החתימה בשל התנגדותו לשלושה סעיפים בהסכם – העלאה של האש"ל משבעה שקלים ל-18 שקל ביום, מתן רבע שעה למקלחת לפני סיום המשמרת והחלת חופשת מחלה החל מהיום הראשון.

לאחר הודעת הוועד על כוונתו לנקוט עיצומים פנו הנהלת חברת הכרמלית ועיריית חיפה לבית הדין לעבודה בבקשה להוציא צו מניעה לעובדים, אך זה דחה את הבקשה וטען כי העיצומים הם צעד מידתי. ביום שני יתקיים דיון בפני השופט טל גולן שאליו זומנו כל הצדדים בסכסוך – ועד העובדים, הנהלת החברה, העירייה והאוצר.

 

 

מוועד העובדים נמסר בתגובה: "אחרי יותר משבע שנים של מאבק אנחנו מבקשים ממשרד האוצר לאשר הסכם צנוע שמשפר במעט את תנאי העבודה שלנו. אנחנו מקווים שהאוצר יפעל בצורה אחראית שמכבדת את נוסעי הכרמלית ואת העובדים ויאפשר לנו לחתום על ההסכם שאותו סיכמנו עם ההנהלה לפני יותר משנתיים, ובכך למנוע שביתה בסדר גודל גדול יותר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חייבים להחליף את השלטון!!!

    הבחירות הפעם הן בין ביבי וגנץ. מי שרוצה להחליף את השלטון – אין לו אופציה אלא גנץ.
    להצביע לגבאי = להשאיר את ביבי בשלטון, וממילא כך גבאי ישב באופוזיציה. 15 מנדטים לגבאי!!!! תוכלו לבוא בטענות רק לעצמכם.
    אם גנץ יקבל 37 מנדטים – כל ה"גוש" (דרעי? ליברמן? …) יכנסו לממשלה של גנץ. כמו "טאטאלך".
    ה"גושים" הם פיקציה!!!
    אין ברירה – כדי להחליף את השלטון צריך להצביע לגנץ. מי שיבחר בגבאי או במפלגות קטנות בשני הצדדים – שיבוא בטענות *רק* לעצמו

  2. למי שקונה את הסיסמאות הנבובות של ימין חזק/שמאל חלש

    ממש ימין – תראו מה קורה בעזה. ממש ימין – ביבי איפשר מכירת צוללות ומידר את הצמרת הביטחונית.
    וגנץ ? מפלגת מרכז מזהים לפי מגוון הדעות. גנץ זה מרכז. ביבי זה דיקטטורה ושחיתות שילטונית.
    חייבים להחליף את השלטון לפני שיהיה מאוחר מידי. כל קול שאיננו לגנץ מחזק את ביבי.

  3. Dr No

    גנץ נמנע מלענות לשאלות ישירות ובתשובותיו מרבה לדקלם את דבר מפלגתו כך שלא ישאר זמן להתמקד בעמדותיו העמומות. הוא גם מציג נסיון צבאי כאילו זהו ניסיון מדיני. האם הוא בעד שתי מדינות? האם יישב עם הערבים? עם ביבי? האם בעיניו מרץ קיצונית? מהו הפתרון "האחר" לעזה שבימי "החמיץ"?– הפגזתם בתקופת השקט? איך יתאמת עם תגובת העולם, האו"ם והמשפט הבין- לאומי? מאיפה יגיעו כספים עבור שני בתי חולים נוספים? עבור דירות במחיר סביר? עבור פתרון בעיית הפקקים? מדוע הוא יכול לעשות גו'ב יותר טוב מביבי המנוסה, המוערך בעולם. בעל תואר יוקרתי מ- MIT, והמחזיק בשורה ארוכה של הישגים בשטחים רבים? באיזה תפקיד תהיה בעת הקדנציה של לפיד?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר