המחאה נגד מחירי הקייטנות מול בניין עיריית חיפה (צילום: אלה אהרונוב)
המחאה נגד מחירי הקייטנות מול בניין עיריית חיפה (צילום: אלה אהרונוב)

כ-30 מפגינים בלבד מחו נגד מחירי הקייטנות

ההפגנה נגד מחירי הקייטנות נערכה ברחבת בניין עיריית חיפה סמוך לתחילת ישיבת מועצת העיר. המפגינים המעטים קראו לראש העיר עינת קליש רותם "לא תממני את בניין העירייה על חשבוננו" ו"לילדים שלנו אין קייטנות ולך יש חמישה סגנים בשכר", ונשאו שלטים שעליהם נכתב "הסכמים צריך לכבד ו"רוששתם אותנו"

פורסם בתאריך: 4.6.19 19:14

רק כ-30 הורים וילדים הפגינו היום (שלישי) אחר הצהריים ברחבת בניין עיריית חיפה בעקבות התייקרות קייטנת יולי לילדים שלמדו בצהרונים במהלך השנה. ההפגנה אמורה היתה להתקיים כבר לפני כחודש אך היא נדחתה בעקבות דחיית ישיבת מועצת העיר להיום.

המחאה התעוררה לאחר שהורים נדרשו לשלם 1,180 שקל עבור קייטנה של שלושה שבועות, כאשר לטענתם ההסכם עמם היה על תשלום של סכום נמוך הרבה יותר תמורת קייטנה של חודש שלם. כמו כן ההורים מחו על כך שאת הקייטנות לא יפעיל צוות הצהרונים אלא חברת משכ"ל. לאחר בדיקה שהעלתה כי החוזים עם ההורים תקפים עד לסוף יוני ולא עד לסוף יולי החליטה העירייה להעניק הנחה של 300 שקל לכל ילדי הצהרונים ולפתוח קייטנות מסובסדות בשכונות מוחלשות.

 

 

המפגינים, שדעתם לא נחה מהצעדים של העירייה, דרשו מראש העיר עינת קליש רותם לצאת מבניין העירייה ולדבר עמם וקראו: "לא תממני את בניין העירייה על חשבוננו", "לילדים שלנו אין קייטנות ולך יש חמישה סגנים בשכר" ו"אין תגובה לא תופס". על השלטים שנשאו נכתב: "רוששתם אותנו", "איפה הכסף?" ו"הסכמים צריך לכבד".

אל המפגינים הצטרפו חברי מועצה מהאופוזיציה, ובהם אביהו האן ויעל שנער מסיעת הירוקים, שמשון עידו מסיעת הליכוד וסופי נקש מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר