מופע במתנ"ס נוה יוסף (צילום: ראובן כהן)
מופע במתנ"ס נוה יוסף (צילום: ראובן כהן)

קליש רותם מאיימת לסיים את קשרי העבודה עם מתנ"ס נוה יוסף

על רקע השמועות שלפיהן מתנ"ס נוה יוסף מתכוון לסגור את להקת התיאטרון הקהילתי ולא לקיים השנה את פסטיבל התיאטרון הקהילתי השנה, ראש העיר עינת קליש רותם שלחה מכתב למתנ"ס ובו היא מציבה לו אולטימטום לחזור לשגרת הפעילות

פורסם בתאריך: 20.6.19 15:04

ראש העיר חיפה עינת קליש רותם מאיימת לנתק את יחסי העבודה עם מתנ"ס נוה יוסף, שלדבריה פוגע בתושבים. על רקע שמועות על ביטול פסטיבל ההצגות בנוה יוסף והפסקת פעילותו של התיאטרון הקהילתי במתנ"ס שלחה קליש רותם מכתב ליו"ר מועצת המנהלים של המתנ"ס עו"ד יונתן פרידלנד, שבו היא מתארת את הצד של העירייה במשבר.

"בשבועיים האחרונים אני משקיעה זמן לא מבוטל על מנת להבין את עומק המשבר שנוצר במשך שנים רבות בין מתנ"ס נוה יוסף לבין גורמים שונים בעיריית חיפה ואת הרקע לבעיות הנוכחיות", היא כתבה, "לפני כשבוע הוריתי על עצירת כל שינויים תקציביים על מנת לדאוג להמשך הפעילות במתנ"ס חליסה ובשלוחות ועל מנת למנוע זעזועים נוספים ומיותרים".

קליש רותם המשיכה וכתבה כי היא קיימה ותוסיף לקיים מפגשים עם גורמים שונים כדי למצוא פתרון למה שהיא מכנה "מציאות כל כך מורכבת. כאשר כולנו מתעוררים מדי שבוע למשבר חדש, סגירה, כותרות בעיתונים, איומים והטחות אשמה, אינני יכולה או מתכוונת להמשיך ולחתור לפתרונות".

 

 

ראש העיר הוסיפה אולטימטום למתנ"ס: "כל עוד המתנ"ס לא חוזר לפעילות רגילה, מחזיר את הפסטיבל השנתי ואת אירועי השגרה, ועד שלא נפסקים האיומים, אורה על הפסקת המאמצים למציאת פתרונות גישור. אם תמשיכו לנהל מדיניות לוחמנית מול הנהגת העיר החדשה, למרות שלא היא שגרמה למשברים, ואם תמשיכו לפגוע בתושבים שאתם טוענים שהם חשובים לכם, אפעל לסיום יחסי העבודה עם המתנ"ס".

ממתנ"ס נוה יוסף נמסר בתגובה: "למתנ"ס אין טענות לראש העיר. נהפוך הוא – אנחנו מעריכים ומכבדים אותה ואת צוות הניהול שלה. הדיון הוא מול המנגנון הישן וכלל לא מול ראש העיר. אנחנו נשב ביחד איתה ונפתור את הבעיות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. אזרח מודאג

    מה סה דיון מול המנגנון הישן?
    לא מבין יש בחיפה שתי מערכות שלטון ישנה וחדשה???
    מישהו כאן החליק על בננה או יש כאן אמירה צינית מזלזלת שראוי שנבין מה הסיבה שלה ?

  2. ציפורי

    המנגנון הישן הם אלה שמנסים להכשיל ולפגוע בעבודת ראש העיר. מה לא מובן? ככה זה שעובדים בעיריה כאלה שמשמרים את התרבות העות'מאנית. כנראה שצריך ניקוי אורוות רציני. מערכת מסואבת מאד.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקניון חיפה בכניסה לרמי לוי. חונות מכוניות באדום לבן
    ומפריעות לתנועה.
    אבקש לטפל במפגע זה. תודה מראש

  4. יוחנן

    קליש איפה שיש אוכלוסיה חלשה שם את פועלת מאיימת מתאים לך כבישי העיר מלוכלכים רק רחוב חניתה שם יש נקיון יסודי עם מטאטא כביש רכב פלוס מים לשטיפת המדרכות לעומת זה רחוב הגליל מסריח לא מטופל מלבד עובד נקיון אחד שמנסה רק ליד חיפושית בקפה הזוהמה חוגגת בעיר בילדותי ראש העיר חושי נסע עם משאית מים ברחובות העיר והחיה נקיון לתפארת אז גברת קליש החוכמה החזקים לא בחלשים

  5. מארק

    כל הכבוד וצריך להתגאות..שהתפקח! אכל העבודה ותחליפיה כלול לבן פסקו להיות ציונים ויותר מזה, להמשך הנחישות שעם קבלת השלטון ימשיכו את תהליך "השלום" תביא מתמטי את קיצה הפיזי של מדינת ישראל, .. רואים בברור שהיוזמה הראשונה הכניסה אלפי בני משפחות מחבלים של כנופית ערפאת לתוך הארץ, וביוזמה השניה נולדה חמסטאן ובהתאם לכללי הטור הנדסי ייסוד חמסטאן נוסף מבית שאן ועד ים המלח תשמיד את ישראל! הליכוד הינה הבית של כל השמאלנים שאכפת להם מעתיד המדינה(עדיף פלסטיני תחת פיקוח מאשר לתת לו חופש מוחלט ללא פיקוח)

  6. Arnav

    כל הזמן במלחמות סרק הקלישאה הזאת, היא עונש לתושבי חיפה כפויי הטובה בתקופות קודמות

  7. משה

    יש לי הרגשה שלגב' קליש יש כשרון מיוחד לריב ומדון. אין לה קשר עם תושבי העיר, למשל באיזה תכנית רדיו. ושמאז שיונה להב פסק להיות בראש, יש הרגשה שאין לעירנו ראש עיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר