עו"ד ענבל ריבלין (צילום: דוברות עיריית חיפה)
עו"ד ענבל ריבלין (צילום: דוברות עיריית חיפה)

ראש מינהלת חיפה 2030 – עו"ד ענבל ריבלין

עו"ד ענבל ריבלין, המשמשת בשנים האחרונות כאחראית על תחום רישוי העסקים במחלקה המשפטית בעיריית חיפה, נבחרה במכרז פנימי לעמוד בראש מינהלת 2030 המופקדת על יישום חזונה של ראש העיר עינת קליש רותם ועל ליווי תוכניות אסטרטגיות עירוניות

פורסם בתאריך: 21.7.19 17:46

עו"ד ענבל ריבלין נבחרה לעמוד בראש מינהלת חיפה 2030. מינהלת חיפה היא גוף שעל הכוונה להקימו הודיעה ראש העיר עינת קליש רותם במועצת העיר לפני כחודש, ומינתה את ממלא מקומה נחשון צוק כאחראי על תפעולה. לאחר מכן פורסם מכרז פנימי לתפקיד ראש המינהלת.

ריבלין היא בעלת תואר שני במשפטים, ואת התזה שלה היא עשתה בתחום לימודי הסביבה, בנושא מרכיבים תרבותיים בצמיחה כלכלית של עיר. כיום היא עוסקת בלימודי דוקטורט בנושא עירוניות חכמה. בעירייה שימשה ריבלין בשנים האחרונות כאחראית על תחום רישוי העסקים במחלקה המשפטית.

לפי המכרז, שאליו ניגשו שתי מועמדות בלבד, התפקיד כולל גיבוש, קידום, יישום וליווי של תוכניות פיתוח אסטרטגיות עירוניות למרחב העירוני. המינהלת מופקדת על יישום חזונה של ראש העיר ועל בקרה תקציבית למיזמים עירוניים.

 

 

כחלק מתפקידה אמורה המינהלת להשתתף בפורומים עירוניים וממשלתיים לטובת האצת פרויקטים לפיתוחה של העיר ולעסוק באיגום ובריכוז המשאבים העירוניים והחוץ עירוניים ובגיוס משאבים מגופי ממשלה, מגורמים בין לאומיים ומתורמים. עוד נכתב בהגדרות תפקידה שהמינהלת תעסוק בייזום ובביצוע פרויקטים בתחומי הספורט, התרבות, השיט, הים, התיירות ועוד.

במכרז לתפקיד נדרשו מהמועמדים השכלה אקדמית עם העדפה לתואר שני וניסיון של שש שנים לפחות בתחום הרגולציה, ההתחדשות העירונית החברתית או קידום פרויקטים בנושא פיתוח עירוני בר קיימא. כמו כן נדרש ניסיון של ארבע שנים בניהול עובדים, יכולת הערכת סיכונים רגולטוריים, ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. על איזה נסיון מדובר?

    ואף מילה על הדוחות החמורים של מבקר המדינה בנוגע לרישוי עסקים בחיפה בנייה בלי היתר של מיכלי אחסון חומרים מסוכנים בתחום המפעלים עצימת עין של עיריית חיפה כלומר של עו"ד ריבלין ומחלקתה ומהנדס העיר.

  2. בזבוז של כסף על מינהלה מיותרת וג'ובים

    בשביל מה קיימת החברה הכלכלית? מה עושים כל ראשי האגפים היום בעירייה?

    כל הזמן מקימים מינהלות ויזמויות – אף פעם לא שמעתי שסוגרים אופרציה לא יעילה.

  3. עובדי עירייה

    בהצלחה לך עינבל מתי תחליפי כבר את הרוע הזה שקוראים לו ימית קליין?
    הגיע הזמן שהיא תפנה את מקומה בעירייה לא אוהבים אותה בעירייה, היא עושה רק רע לעובדים!!!!!!

  4. סופי

    למה כואב לימית שנבחרת לתפקיד הזה? האם היא חוששת למקומה??
    ענבל שיהיה לך המון בהצלחה והגיע הזמן שתגרמי לקליש להבין שכל יום שימית קליין נמצאת במשרדה ולא בבתי קפה עם קולגה שלה, היא פשוט גורמת לנזקים לעובדי העירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר