טקס חנוכת השטח החדש בבית העלמין תל רגב (צילום: ארז שטיינר)
טקס חנוכת השטח החדש בבית העלמין תל רגב (צילום: ארז שטיינר)

נחנך השטח החדש בבית העלמין תל רגב

הכשרת השטח החדש בתל רגב מוסיפה 450 דונם לבית העלמין, המאפשרים קבורה של 60,000 איש. לפי מינהלת בתי העלמין, השטח אמור להספיק ל-50 השנים הבאות. המקום ישרת בעתיד ערים נוספות ובהן נשר, טירת כרמל וקרית אתא

פורסם בתאריך: 28.7.19 12:05

הסתיימו העבודות להכשרת השטח החדש של בית העלמין האזורי תל רגב אשר משרת את תושבי חיפה. הכשרת השטח הוסיפה לאתר 450 דונם המאפשרים קבורה של 60,000 איש ובהם שטחים לקבורה אזרחית ולקבורת חירום (במקרה של אירוע המוני), ולפי מינהלת תל רגב, השטח אמור להספיק ל-50 השנים הבאות.

בטקס הפתיחה שהתקיים בהשתתפותו של השר לשירותי דת הרב יצחק וקנין אמר יו"ר מינהלת בתי העלמין תל רגב אריה פרג'ון: "כשיצאנו לדרך לפני שלוש שנים והגשנו תוכניות להרחבת בית העלמין לאישור רשויות התכנון, רבים מאנשי המקצוע לא האמינו שנעמוד ביעד שקבענו להשלמת התוכנית, והנה המקום כבר נפתח".

 

 

יצוין כי תל רגב משמש מלבד את החברה הקדישא חיפה גם את הערים קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית ים, את המועצה המקומית רכסים ואת המועצה האזורית זבולון, ובעתיד הוא ישמש גם את הערים נשר, טירת כרמל וקרית אתא ואת המועצה המקומית קרית טבעון.

עלות ההכשרה של השטח החדש היתה 31 מיליון שקל, שעשרה מיליון שקל מהם הם מתקציב תל רגב והיתרה היא מתקציב המשרד לשירותי דת וממשרד האוצר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בזבוז משווע

    שטחים עצומים מבוזבזים לקבורה באחת המדינות הקטנות בעולם והכל כי אין קבורה בקומות.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צריך למצוא פתרון דתי על מנת לאפשר שריפת הגופות. את רעיון תחיית המתים אפשר לתפוס כמטפורה. ובגלל הפסוק הזה לבזבז כל כך הרבה שטחים במדינה קטנה ווצפופת אוכלוסין כשלנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר