הכרמלית (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
הכרמלית (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

תקלה חמורה עלולה להשבית לחלוטין את הכרמלית

הכרמלית תושבת מפעילות בימים שישי וראשון לצורך טיפול בתקלת מנוע חמורה. מנכ"ל חברת הכרמלית אבישי הדר: "יש פגם ייצור במנוע, וצריך לטפל בו לפני שהוא יקרוס"

פורסם בתאריך: 11.9.19 12:31

הכרמלית תושבת מפעילות ביום שישי וביום ראשון לצורך טיפול בתקלת מנוע חמורה, שאם לא תטופל כראוי עלולה להשבית את הכרמלית לתקופה ארוכה.

מומחים משווייץ שהוזעקו על ידי הנהלת הכרמלית לטיפול בתקלה אמורים היו להגיע היום (רביעי) לחיפה, והכרמלית אמורה היתה להיות מושבתת מחר וביום שישי, אך הם התעכבו, ולכן הוחלט להשבית אותה בימים שישי וראשון. בחברת הכרמלית מקווים שהם יצליחו להתגבר על התקלה ושהכרמלית תחזור לפעילות במוצאי שבת.

מנכ"ל חברת הכרמלית אבישי הדר: "יש לנו בעיה באחד המנועים מתוך שניים שאחראים על הנעת הכבל שעליו נוסעת הכרמלית. השווייצרים יבואו לתקן את המנוע שנמצא כמובן תחת אחריות".

אם המנוע מקולקל, איך הכרמלית עדיין נוסעת?

"המנוע עדיין עובד אבל אנחנו לא רוצים להגיע למצב שתקרה לנו תקלה חמורה יותר שתהרוס לחלוטין את המנוע ולא נוכל להמשיך לנסוע בכלל. בדרך כלל היינו מקבלים ממשרד העבודה היתר עבודה מיוחד לעבודה בשבת, אך הם כבר לא מוכנים לתת לנו עוד היתרים, ולכן הכרמלית תושבת גם ביום ראשון".

 

 

זו לא הפעם הראשונה שהפעילות נעצרת בגלל תקלה במנוע. ייתכן שקניתם מנוע תקול?

"קנינו שלושה מנועים – שניים שעובדים בו זמנית ואחד רזרבי. עשינו כבר טיפול למנוע אחד, ובמקומו הכנסנו לפעולה את המנוע הרזרבי. ועכשיו המנוע השני יטופל, ובקרוב נעשה טיפול גם לרזרבי. יש פגם ייצור במנוע, וצריך לטפל בו לפני שהוא יקרוס".

מדוע שלא תדרשו מהשווייצרים מנוע חדש במקום המנוע שיצא פגום מהמפעל?

"המנוע הוא תחת אחריות. השווייצרים לא מתנערים מהבעיה ובאים לתקן את התקלה. אם התיקון לא יצליח אז נביא מנוע חלופי על חשבונם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חילוני שחרד לעיר בשחור

    הפכנו למדינה דתית, המפלגות החרדיות יהרסו את המדינה!!

  2. חסן שוקרי

    מעניין- כלקוח אשר עובד רבות עם חברות משוויץ המנועים שלהם לא נהרסים בכזו מהירות , נראה כי הכרמלית עבדה מעל השעות אשר הייתה אמורה לעבוד 🙂 , או שמא נרכשו חתח מרכז של מע…….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר