האוטובוס בתאונה הקשה בצומת בדק (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
האוטובוס בתאונה הקשה בצומת בדק (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נעצר נהג האוטובוס בתאונה ליד נתב"ג: חיפאי בן 44

המשטרה התירה לפרסום כי נהג האוטובוס שהתנגש אתמול בתחנת האוטובוס בתאונה שבה נהרגו ארבעה נוסעים הוא אלכסנדר לייבמן מחיפה. במהלך הלילה הוא נחקר ונעצר, והבוקר האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו בארבעה ימים

פורסם בתאריך: 23.12.19 11:01

הבוקר (שני) הותר לפרסום כי נהג האוטובוס שהיה מעורב אתמול בתאונה רבת הנפגעים בצומת בדק בכביש 40 הוא אלכסנדר לייבמן, תושב חיפה בן 44.

מהמשטרה נמסר כי במהלך הלילה, לאחר התאונה, הוא נחקר ונעצר. הבוקר בשעה 9:00 הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, ובית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים. לייבמן חשוד בגרימת מוות ברשלנות, בנהיגה בקלות דעת ובפנייה או סטייה בחוסר זהירות.

בתאונה התנגש הנהג בתחנת אוטובוס מבטון, וכתוצאה מההתנגשות נהרגו ארבעה נוסעים ו-14 נפצעו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אגד לא מקפידים על שעות מנוחה לנהגים ולא עובדים על פי הנהלים. ועדת חקירה עכשיו. שימוע למנהלים..

    ליבי עם המשפחות שנהרסו. ועם הנהג המסכן שסהכ יצא לעוד יום עבודה וחייו נחרבו גם.
    אל תהיו עבדים למקום העבודה. על הכביש כל טעות גורלית. אף אחד לא יגבה אותו !! עכשיו הוא לבד…

    לך תסביר עליו לילדים הקטנים — למה אבא בקבר..
    או לילדי הנהג -למה אבא בכלא….

  2. יוסי

    כן זה המצב הרבה נהגים עזבו את אגד בגלל התנאים החמורים שמונעים מהם לעשות פיפי ואומרים להם בתשובה לך תעשה פיפי בבית….נהגי משאיות נהגי אוטובוס נהגים בכלל לא מרגישים בנוח לא לנהוג. .כואב הלב על הקורבנות

  3. מקס

    לכל אלה שאומרים שהנהג לא אשם פה…לא כל כך מסכים פה כי נהג אוטובוס סך הכל זה להסיע אוטובוס שזה בדיוק כמו להסיע רכב, אילו להשווית את זה לעבודות הקשות באמת(מסעדות, משטרה וכוחות הביטחון, צבא, הייטק, חשמלאי וכדומה) העבודה הזאת נחשבת עוד בגדר הקל…ככה שלכל מי שאומר שאגד אשמה וכל זה, בולשיט…הנהג הוא זה שמחליט אילו לקחת הפסקות או לא כי בחיפה לדוגמא קווים עירוניים הנהגים אחרי כל סיבוב בקו לוקחים הפסקה של 20 דקות ואף חצי שעה כדי לקפוץ לקניון בגרנד לאכול, שירותים וכאלה ככה שאלה שאומרים שהתנאים של אגד על הפנים…תיכנסו פעם אחת למסעדה עם 100% תפוסה ל6 שעות ותבינו מה זו עבודה קשה…הנהג אשם! ההחלטה שלו היתה לקחת או לא לקחת הפסקה כי לפי החוק כל עובד רשאי לנוח 30 דקות על כל שעתיים שלוש וזה שהבן אדם בחר לא לקחת הפסקה….למה שהחברה אשמה בזה?
    בית המשפט צודק ואני איתו…הבן אדם בחר לא לקחת הפסקה והיה עייף על ההגה וזה מוות ברשלנות…נקודה!

  4. נהג אגד ותיק

    תגובה למקס "הזועם"
    אין לך מושג על מה אתה מדבר.
    להיות נהג אוטובוס זו אחריות כבדה על חיים של כמות גדולה של בני אדם וזה ממש לא כמו להסיע רכב פרטי.
    מה כבר יכול לקרות לסועדים במסעדה מלבד הרעלת קיבה? זו עבודה לא קלה בכלל בארצנו מלאת המטורפים בכביש ולעיתים גם באוטובוס עצמו.. כל נהג באגד עובד לפי סידור עבודה עם שעות יציאה קבועות לכל נסיעה ואין בסמכותו לקחת הפסקה מתי שהוא רוצה. בוא תעבוד שבועיים באגד רק ככה תבין על מה ולמה מלינים הנהגים. החוק קובע לאחר 4 שעות נהיגה רצופות הפסקה של חצי שעה, לאחר 6 שעות נהיגה,הפסקה של שעה. כל מה שכתבת הוא קשקוש שלא קשור למציאות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר