הרב אורי אוזן (צילום: יוסי ויינר, הדור הבא בצילום)
הרב אורי אוזן (צילום: יוסי ויינר, הדור הבא בצילום)

הנצחה מרגשת: תושבים יקראו פרקי תהילים לזכר הנופלים בני העיר

מחר, יום הזיכרון, בשעה 13:00 בדיוק, יקראו 1759 תושבים 1759 פרקי תהילים לזכרם של הנופלים. יו"ר סיעת ש"ס, הרב אורי אוזן, ממובילי היוזמה: "אלו הנופלים, הבנים שלנו, שמסרו נפשם על קיום ארץ ישראל. עכשיו התור שלנו להחזיר להם טובה לפחות פעם בשנה"

פורסם בתאריך: 13.4.21 10:00

מחר, רביעי, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, תתקיים מחווה מרגשת של קריאת פרקי תהילים לזכרם של בניה של העיר, שנפלו במהלך שירותם הצבאי. היוזמה היא פרי שיתוף פעולה של המחלקה למורשת מן המזרח בעיריית חיפה, שהקים יו"ר סיעת ש"ס, הרב אורי אוזן, עם  ארגון "מחברים בין אחים". שמותיהם של 1759 הנופלים, בני העיר, יועברו במסרונים ל-1759 תושבים, כאשר בכל מסרון יצוינו שם החלל והפרק שיש לקרוא לזכרו. כל המשתתפים יתבקשו לקרוא את הפרק בשעה 13:00 בדיוק.

 

 

"מחברים בין אחים" הוא ארגון שהוקם בחדרה ב-2016, במטרה לחזק את הדו קיום והממשקים בין חילוניים, דתיים וחרדים. עם השנים הרחיב הארגון את פעילותו למקומות רבים בארץ, כאשר אחד הפרויקטים שלו הוא קריאת פרקי תהילים לזכר הנופלים. השנה תהיה זו השנה השישית שהפרויקט מתקיים, אולם בחיפה זו הפעם הראשונה. מי שעוד לוקחים ביוזמה זו חלק הם תנועת "אל המעיין" ומוסדות "החיים לדוד" של תנועת ש"ס.

"המחלקה למורשת מן המזרח חרטה על דגלה לשמור ולקיים את מסורת ישראל ותורת ישראל. אין לך חלק  ביהדות כהכרת הטוב. אלו הנופלים, הבנים שלנו, שמסרו נפשם על קיום ארץ ישראל. עכשיו התור שלנו להחזיר להם טובה לפחות פעם בשנה. מרן רבינו עובדיה יוסף היה אומר תמיד שאתה רואה חייל לידך תקום ותחבק אותו. זאת המסורת. זאת היהדות", אמר הרב אוזן ל"כלבו – חיפה והקריות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר