מתחם הבריאות הדיגיטלית ברחוב הנמל (צילום: יריב קריסטל)
מתחם הבריאות הדיגיטלית ברחוב הנמל (צילום: יריב קריסטל)

נחנך המתחם לבריאות דיגיטלית בעיר התחתית

המרכז ברחוב הנמל 69 ישמש כמוקד חדשנות וכפלטפורמה למפגשים בין יזמים ומשקיעים בתחום הרפואה הדיגיטלית. "זה יום מרגש לפיתוח הכלכלי של העיר", אמר בטקס החנוכה אראל מרגלית, מיוזמי הקמת המתחם

פורסם בתאריך: 11.3.18 14:52

טקס חנוכת המתחם שישמש כמוקד חדשנות בתחום הבריאות הדיגיטלית התקיים הבוקר (ראשון) בעיר התחתית. בטקס השתתפו ראש העיר יונה יהב, יו"ר קרן JVP ויוזמה לאומית שמובילות את המיזם אראל מרגלית, ומנכ"ל ברקשייר פרטנרס בראד בלום שהוא מבכירי הפדרציה היהודית בבוסטון.

המתחם, אשר נמצא הנמל 69 ומתפרש על שטח של 1,100 מ"ר, ישמש כפלטפורמה למפגשים בין יזמים ומשקיעים בתחומי הרפואה הדיגיטלית וכמוקד לפעילות של חברות רב לאומיות בשיתוף עם הטכניון, עם האוניברסיטה ועם מרכזי המחקר והרפואה בישראל. נוסף על כך מתכוונים היזמים להקים במקום אקסלרטור לחברות סטרט אפ ולקרני הון-סיכון להשקעות ממוקדות בחיפה. מרחב עבודה יוחד במבנה ליזמים, וכמו כן הוקצה אזור לאירועים בתחומי הרפואה הדיגיטלית.

 

 

מרגלית: "זהו יום מרגש וחשוב לפיתוח הכלכלי של העיר. לחיפה יש מוסדות מחקר פורצי דרך, רפואה מהמובילה בעולם ונוכחות של חברות רב לאומיות. שילובם סביב תחום הבריאות הדיגיטלית יוכל לייצר כאן אלפי מקומות עבודה".

יהב: "ההחלטה להעביר את פקולטת מדעי המחשב של האוניברסיטה אל העיר התחתית והקמת המתחם הזה מייצרות הזדמנות גדולה. אלפי סטודנטים ייפגשו כאן ויהוו אקוסיסטם של חדשנות ויזמות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר