יניב הס (צילום יח"צ)
יניב הס (צילום יח"צ)

"במהלך שנתיים וחצי רכשתי עבור משקיע שבע דירות בבניין אחד"

הלקוח החיפאי? "מעדיף קומה עליונה בלי שכנים על הראש, עם מעלית, חנייה, מחסן, ממ"ד" • באיזו שכונה הכי קשה למכור? "אין דבר כזה. במחיר הנכון כל דירה תימכר" • יניב הס (תיווך בוטיק) פתח בפנינו את הבית

פורסם בתאריך: 20.1.22 14:31

רזומה: התחלתי ב-1997 כשכיר ברימקס, לאחר מכן הייתי זכיין שלהם. בהמשך הייתי בחברה עצמאית, carmelonline שבשיאה, ניהלתי 11 סוכנים. לבסוף, מכרתי את חלקי ופתחתי את המשרד הנוכחי.

כמה עובדים במשרד? אני. "וואן מן שואו".

מוטו: להיות בן אדם, לשמור על דרך ארץ, עם אמינות ושירות ברמה מאוד גבוהה. יש לי אפס סבלנות לפוילעשטיקים.

באילו שכונות אתה מתמקד? אני מוכר בכל הכרמל. להיכן שמזמינים אותי, אני שמח לבוא.

מה הן ההעדפות של הלקוח החיפאי? אנשים שונים רוצים דברים שונים, אבל כולם רוצים היום דירה עם שטח חיצוני – מרפסת או גינה. כולם מעדיפים שטחים נרחבים, קומה עליונה בלי שכנים על הראש, עם מעלית, חנייה, מחסן, ממ"ד. כל חמשת המאפיינים של דירה מודרנית, ולשלם כמה שפחות. אין הפתעות. מה שאני עושה, אני מנהל שיח שאני קורא לו 'שיח הפשרות'. כולנו רוצים אותו הדבר, אך מוכנים להתפשר על דברים אחרים. זה מה שהופך את המקצוע שלנו למקצוע נדרש.

באיזו שכונה הכי קשה למכור או שבמחיר הנכון הכל יימכר? במחיר הנכון כל דירה בכל שכונה תימכר.

מה עדיף? קרוב לים או על הרכס? תלוי בעיני המתבונן. אני חושב שאנשים מעדיפים לקבוע את הדיור שלהם בהתאם לחינוך ילדיהם ולמקומות העבודה. ברגע ששניים אלה לא מהווים אופציה, האנשים יבחרו את המיקום על פי העיסוקים שלהם. מי שאוהב ים יעדיף ים, ומי שאוהב סינמטק יילך לסינמטק.

דירה למכור או לקנות אפשר לבד. למה חשוב לשכור שירותי מתווך? כשאתה בא לשכור שירות מקצועי כמו בכל תחום, מגדירים מראש מה סוג השירות שרוצים. השירות של מתווך יכול להיות גם ניהול מו"מ ברמה הגבוהה ביותר, גם תיעדוף של נכסים ופסילת הנכסים הלא מתאימים, ובעיקר חשיפת מידע שהרבה פעמים אינו גלוי. המתווכים שמתייחסים למקצוע ברצינות, אוספים את המידע הזה ומשתפים אותו עם הלקוח. מתווך טוב מציג מראש תיק נכס עם הרבה מאוד מידע – תוכניות, היתרים, תמונות, סיפור אמיתי, וזאת לפני שהקונה בכלל נכנס לרכב. ככל שהמידע שהמתווך מוסר בהתחלה יותר מדויק, כך הוא חוסך את בלבול הראש. בזה גם נמדדת האמינות שלו.

 

 

מתחרים: ישנם מספר מתווכים שאני שמח שהם בתחום.

כסף: טוב שם משמן טוב.

מכונית: סיטרואן.

עסקה שלא תישכח: במהלך שנתיים וחצי רכשתי עבור משקיע שבע דירות בבניין אחד. כל הבניין, דירה אחר דירה.

לקוח מיוחד במינו או לקוח שהוא סלב: לקוח מיוחד זה אחד שקנה אצלי ארבע דירות. בכל ארבע שנים הוא התקשר אליי וקנה דירה. שתיים מהן הוא לא ראה עד ליום חתימת החוזה.

ההזדמנויות של חיפה: ההזדמנויות הן בעיני המתבונן, הן לא משהו אבסולוטי. הזדמנות היא משהו סובייקטיבי, ולכן ישנן הרבה הזדמנויות כפי שישנם הרבה מאוד לקוחות. הזדמנות זה לקנות דירה ערב הסכם של תמ"א באחוזה. הזדמנות זה לקנות שתי דירות באותו בניין. יש הרבה מאוד הזדמנויות.

בועה? בועה זה משהו שמנפח מחירים ללא הצדקה, אבל זה לא נכון לגבי הענף שלנו, כי אין היצע. כל עוד לא ישנו את התנהגות הצעירים במדינה שרצים אחרי רמת גימור גבוהה ולא מוכנים להתפשר על דירות צנועות, המחירים ימשיכו להיות גבוהים. הביקוש הוא אמיתי, הוא לא בועה.

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר